Camioane

DAF extinde programul Plug and Play de pregătire pentru carosare

DAF Trucks a extins programul Plug and Play, a crescut sarcina utilă cu până la 160 kg și oferă noi modele de orificii pentru șinele șasiului.

DAF a introdus programul Plug & Play anul trecut, odată cu lansarea gamei complete de autotractoare și camioane rigide cu două axe motrice, pentru aplicații on- și off-road. Plug & Play a fost dezvoltat în strânsă cooperare cu 25 de carosieri de top din Europa, cu scopul de optimiza procesele de configurare, comandă și carosare pentru camioanele rigide.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Programul le permite clieților, carosierilor și dealerilor să selecteze împreună opțiuni de carosare plug-and-play, pre-specificate și personalizate, în sistemul de comenzi al DAF. Scopul este de a face unirea suprastructurii cu șasiul DAF cât mai simplă cu putință. După montarea suprastructurii pe șasiu (utilizând module de montare instalate din fabrică), conectorii sunt conectați și suprastructura este gata de folosire imediat.

DAF extinde programul Plug and Play de pregătire pentru carosare

Pentru a face acest lucru posibil, camioanele rigide DAF pot părăsi fabrica, la cerere, complet pregătite pentru o asamblare rapidă și de înaltă calitate a suprastructurii pe vehicul.

VEZI ȘI: Test cu noile camioane specializate și de construcții DAF

Acum, DAF își extinde programul DAF Plug & Play pentru a include o serie de pregătiri universale din fabrică pentru toți ceilalți carosieri, din afara celor 25 care participau deja la program. Aceste opțiuni plug & play sunt disponibile pentru instalarea a cinci aplicații dedicate: lifturi cu cârlig, macarale, basculante, mixere și lifturi de containere cu brațe.

”Aceste suprastructuri reprezintă aproximativ 90% din piața de suprastructuri. Clienții și dealerii pot lucra acum împreună cu aproape orice carosier pentru a decide ce pregătiri universale din fabrică sunt necesare pentru o instalare ultra-rapidă a suprastructurii. DAF se ocupă nu doar de configurarea șasiului, ci și de montarea corectă a conectorilor”, a declarat Cornelis van der Lee, Director pentru camioane rigide și specializate al DAF Trucks.

DAF Plug and Play: Reducere a greutății

O nouă îmbunătățire a greutății proprii a camioanelor rigide DAF este oferită de noua bară spate anti-împănare din aluminiu. Deși este cu 28 kg mai ușoară, ea este și mai robustă decât predecesoarea sa din oțel.

De asemenea, clienții pot alege să combine rigiditatea grinzilor logitudinale ale șasiului DAF cu cea a subcadrului suprastructurii. Pentru că nu mai sunt necesare ranforsări suplimentare ale șasiului, greutatea este redusă cu până la 135 kg, favorizând sarcina utilă fără a compromite durabilitatea și rezistența vehiculului.

Un nou model al orificiilor

Șasiurile DAF vin tradițional cu orificii la distanțe de 60 mm. Totuși, pentru a îndeplini cerințele specifice ale carosierilor, un model cu găuri la 50 mm pe întreaga lungime a șasiului este acum disponibil. În plus, poziționarea modelului ca întreg poate fi ajustată pentru a îndeplini nevoile carosierilor, chiar și cu orificii până la capătul din spate al șasiului.

DAF extinde programul Plug and Play de pregătire pentru carosare

Din aceeași categorie...

Back to top button