Camioane

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

Sub sloganul “Excelență Pură”, DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF, ce stabilesc noi standarde de eficiență în transport și confort pentru șofer.

Grație noilor motoare, transmisii și optimizări aerodinamice, noua generație de camioane DAF XF și DAF CF vine cu un consum de carburant redus cu 7% față de versiune anterioară și un sistem de management al flotei DAF Connect, ce va aduce și mai multă eficiență.

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

Așa cum spuneam încă de la prima informație furnizată despre noua generație de camioane DAF XF și DAF CF, acestea nu vin cu modificări majore la exterior și interior, ci mai degrabă cu îmbunătățiri tehnice ce le fac mai performante.

Spre exemplu, noile camioane olandeze dedicate transportului pe distanțe lungi, distribuției regionale și construcțiilor, au o greutate proprie optimizată, fapt ce le crește sarcina utilă cu 100 kilograme, oferind astfel un cost de operare redus. De asemenea, intervalele de service de până la 200.000 km îi permit o disponibilitate mare.

Îmbunătățirea consumului de carburant este rezultatul unei interacțiuni optime între motor, sistemul de post-tratare a gazelor de ardere, transmisie și axe spate.

Admisia motoarelor PACCAR MX a fost îmbunătățită prin montarea unei noi și eficiente turbosuflante, a unui nou sistem EGR și actuator cu design nou.

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

Eficiența termică a fost îmbunătățită și ea dezvoltarea unui nou sistem de combustie, care include noi pistoane, injectoare și strategie de injecție, alături de o rată de compresie mai mare. Un aspect cheie în optimizarea motoarelor noilor camioane DAF XF și DAF CF a fost reducerea turațiilor de lucru ale motorului.

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

Cupul maxim al motoarelor PACCAR MX-11 și MX-13 a fost crescut semnificativ, acesta fiind disponibil încă de la 900 rpm pentru a permite viteze mici de lucru pentru motor. Vârful gamei de motoare, PACCAR MX-13, vine cu puteri crescute de până la 530 CP și cuplu maxim de 2.600 Nm la 1.000 rpm.

Exterior ușor modificat
DAF a îmbunătățit exteriorul camioanelor sale cu elemente subtile și elegante, cum ar fi plăcuța de identificare de pe ușă. Logo-ul a fost și el modificat, acesta având litere cromate. Nervurile din bara de protecție și parasolar conferă exteriorului o notă suplimentară de îmbunătățire, la fel ca și elementele decorative din grila radiatorului.

Un design eficient al axei spate
Design-ul axei spate a fost și mai mult dezvoltat, iar raportul de transmisie de 2.05:1 poate fi specificat pentru viteze de 85 km/h între 1.000 – 1.040 rpm, în funcție de transmisia aleasă. Noua generație a diferențialelor axei spate au un nou design al roții dințate și pinioanelor, pentru o și mai mare durabilitate și eficiență, precum și un nivel de zgomot redus.

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

Utilizarea uleiurilor cu vâscozitate mică în axa spate și frecările reduse îmbunătățesc eficiența consumului de combustibil.

Cutia de viteze TraXon în standard
Ultima generație a transmisiei automate ZF cu 12 trepte TraXon este oferită în standard pe noua gamă de camioane DAF XF și DAF CF. Opțional este disponibilă și o cutie de viteze cu 16 rapoarte. Forțele de frecare reduse, schimbările rapide de trepte și utilizarea funcției EcoRoll controbuie și ele la obținerea unui redus de carburant. Grație operării silențioase, ușoare și precise a ambreajului, confortul șoferului a fost îmbunătățit.

Software-ul unității de putere îmbunătățit
Noua generație de camioane DAF XF și DAF CF, vin cu o nouă arhitectură a sistemului electric și electronic. Aceasta introduce o nouă unitate de control a lanțul cinematic integrat, care include EcoRoll, Cruise Control precum și Dynamic Cruise.

Dynamic Cruise adaptează comportamentul cruise control-ului la diferitele circumstanțe de condus. Grație integrării Predictive Cruise Control (PCC) și EcoRoll, PCC poate activa mai devreme EcoRoll-ului, atunci când ambele tehnologii au calculat momentul vehiculului, iar acesta este suficient pentru a duce camionul în neutru peste vârful unei pante în banda de viteză setată.

Frână de motor performantă
Alături de puterea îmbunătățită a motoarelor, performanța frânei de motor a fost și ea îmbunătățită. Puterea maximă de frânare a motorului PACCAR MX-11 a fost crescută la 340 kW de la 320 kW, în timp ce la motorul MX-13 este de 360 kW.

Aerodinamică optimizată
Pentru a putea obține un consum de carburant redus, aerodinamica camioanelor DAF a fost îmbunătățită grație unui nou design al parasolarului.

În plus, noua generație DAF XF este echipată cu o extensie a wheel bay și elemente pentru ghidarea fluxului de aer în spatele grilei pentru o aerodinamică optimă de jur împrejurul camionului, dar și în spațiu motorului.

Sarcină utilă cu până la 100 de kilograme mai mare
Pentru noua generație de camioane, DAF a dezvoltat un sistem de post-tratare al gazelor (EAS) complet nou și compact, a cărui rezultat direct a fost un spațiu mai mare pe șasiu ceea ce permite montarea unor rezervoare de combustibil mai mari mari, compresoare, cutii de scule sau picioare de calare.

Grație măsurilor adiționale precum a optimizării motorului și șasiului, noua generație DAF XF și DAF CF oferă o sarcină utilă mai mare cu 100 de kilograme.

Disponibilitate maximă
Intervalele de service ale noilor DAF XF și DAF CF pot fi extinse de la 150.000 la 200.000 de kilometri. În ciuda dimensiunilor compacte ale noii unități EAS, sistemul are intervale de curățare a cenușii de până la 500.000 de kilometri, ceea ce contribuie la maximizarea disponibilității. Metoda avansată de carosare cunoscută sub numele de Body Attachment Method, are cel mai scurt timp de configurare, deoarece design din spate al șasiului permite montarea ușoară a suprastructurilor de tip macarale, lifturi hidraulice etc.

Noua genrrație este #DriversDream
DAF spune că noile modele rămân lidere în ceea ce privește confortul șoferului, și asta grație bunei accesabilității, spațiului interior și alte inovații care îmbunătățesc confortul, ușurința în utilizare, atractivitatea și siguranța.

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

De cum urci la bordul noilor modele, acestea te întâmpină cu un nivel ridicat al calității și confortului. Culorile calde ale bordului, scaunelor, perdelelor, pereților laterali și celui din spate dau interiorului un aer placut în care orice șofer și-ar dori să muncească. Inserțiile piano black de pe bord și peretele din spate îi dau interiorului un farmec suplimentar. Cabina lui DAF XF Super Space rămâne cea mai spațioasă cabină de pe piață, având cu volum total de 12.6 mc.

O nouă unitate de temperatură și control climă
Unul din lucrurile anunțate cu mare fast de către DAF pe noile sale modele îl reprezintă noul sistem automat HVAC. Sistemul contribuie la obținerea unui consum de combustibil redus, grație consumului redus de al unității de control a aerului condiționat.

Evaporatorul utilizează un sistem de control inteligent pentru a evita răcirea inutilă a aerului. Noul sistem HVAC utilizează căldură reziduală de la motor penttru a încălzi cabina în timpul pauzelor scurte, ceea ce adaugă un plus la consumul de carburant. Noile sisteme de control ale temperaturii și climatizării pot fi operate cu ajutorul noului panou de comandă cu afișaj.

Noua versiune Exclusive Line
Suma luxului și a confortului este noua versiune Exclusive Line, disponibilă pe ambele modele. Vârful de gamă Exclusive Line se distinge printr-un bord de culoarea cognac-ului și scaune din piele, precum și printr-un volan îmbrăcat în piele.

Motoarele noii generații de camioane DAF XF și DAF CF

DAF Trucks a lansat noua generație de camioane DAF XF și DAF CF

Din aceeași categorie...

Back to top button