Daimler a livrat primele două camioane Freightliner eCascadia în Statele Unite

Daimler a livrat primele două unități Freightliner eCascadia în Statele Unite
Daimler a livrat primul Freightliner eCascadia în Statele Unite, modelul electric fiind bazat pe versiunea cu propulsie diesel Cascadia.

În locul clasicului motor cu combustie internă, Daimler a optat pentru un pachet de baterii și un sistem electric de propulsie.

Daimler a livrat primele două camioane Freightliner eCascadia în Statele Unite

În total, Freightliner eCascadia dezvoltă 730 de cai putere, iar pachetul de baterii areo capacitate de 550 kWh. Oficialii Daimler spun că autonomia noului eCascadia ajunge până la 400 de kilometri cu un singur plin al bateriilor.

La o stație de încărcare rapidă, vehiculul are nevoie de 90 de minute pentru a acumula 80% din capacitatea totală a bateriilor. La fel ca eActros, fratele său din Europa, Freightliner eCascadia încă nu va intra în producția de serie.

Daimler a demarat un proiect de teste împreună cu câțiva parteneri vechi. Astfel, până în 2021, anul în care camionul va fi pus pe linia de asamblare, Penske și NFI vor testa în trafic real capacitățile lui Freightliner eCascadia.

VEZI ȘI: Solaris a devenit cel mai mare producător de autobuze electrice din Europa

În perioada următoare, mai mulți clienți Daimler din SUA vor primi astfel de exemplare pentru realizarea unor teste suplimentare. În plus, cei de la Penske dețin deja un model eM2, primul camion electric cu supratructură izotermă produs de Freightliner.

Pe piața din SUA, Daimler reușește să aibă o vizibilitate mai bună decât Tesla. Constructorul din Silicon Valley încă nu a venit pe piață cu Tesla Semi, așa cum era promis, câteva prototipuri fiind văzute transportând alte vehicule Tesla de la Gigafactory în diverse puncte. În schimb, Daimler are deja eM2, Freightliner eCascadia și Fuso eCanter.

Follow #infotrucker