DB Schenker va utiliza camioane electrice și hibride Scania pe insula Gotland, Suedia

DB Schenker va face distribuție fără combustibili fosili pe insula Gotland din Suedia, cu ajutorul a șase camioane electrice și hibride Scania.
Regiunea Gotland investește foarte mult în sustenabilitate și și-a stabilit obiectivul de a nu mai folosi combustibili fosili în 2040, cu cinci ani înaintea obiectivului național al Suediei. Unul dintre pași este preluarea de către Schenker Åkeri AB, filiala DB Schenker din Suedia, a tuturor operațiunilor de distribuție de pe insulă, care, cu sprijinul Scania, va fi fără combustibili fosili.
Cele patru camioane electrice Scania 25 P și cele două camioane hibride Scania PHEV fac parte din tranziția DB Schenker către un sistem de distribuție fără combustibili fosili în Gotland.
“Operăm deja cu vehicule electrice în toată Suedia și știm cum funcționează. Acum facem pasul următor și investim în distribuția electrificată într-o întreagă regiune – pentru a face cu adevărat diferența. În plus, dobândim cunoștințe valoroase despre operațiunile electrificate atât în zonele urbane cu multe porniri și opriri, cât și în zonele rurale cu distanțe mai mari de 300 de kilometri”, spune Viktor Strömblad, Head of Land på DB Schenker.
Scania are clienți care operează în multe regiuni geografice diferite, care încearcă vehiculele electrice cu baterii în mai multe aplicații. Dimensiunile regiunii Gotlande sunt favorabile pentru electrificarea transporturilor.
VEZI ȘI: ASKO este interesată de noile camioane electrice Scania
“Ceea ce face DB Schenker la Gotland, cu o soluție de sistem fără combustibili fosili într-un mediu unic, ne învață multe despre provocările și posibilitățile care apar atunci când un centru de distribuție este complet electrificat. Mergând mai departe, vedem același potențial pentru flota internațională de camioane a DB Schenker”, spune Evalena Falck, director de vânzări Scania, Managementul conturilor strategice.
Flota de camioane a DB Schenker este electrificată într-un ritm rapid, iar obiectivul global este ca toate transporturile, maritime, aeriene și terestre, să fie neutre din punct de vedere climatic până în 2040. A fi cu un pas înainte și a impulsiona tranziția către un mediu fără combustibili fosili este atât în viziunea Scania, cât și în cea a DB Schenker.
Recent, compania a anunțat că, începând cu 2023, va începe operațiunile cu primul cap tractor cu hidrogen, care are o autonomie mai mare decât camioanele electrice cu baterii.