
DB Schenker a anunțat că intenționează să își convertească întreaga flotă europeană de semiremorci la modele Mega cu două niveluri.
În timpul expoziției IAA de la Hanovra, DB Schenker și Krone au finalizat livrarea primelor 200 de semiremorci Krone Mega Liner pentru rețeaua din Franța a furnizorului de servicii logistice.
Obiectivul DB Schenker este de a trece treptat la transportul cu remorci mega, astfel încât mai multe produse să fie transportate cu un camion. Primul pas este achiziția de semiremorci mega pentru filiala din Franța.
”Achiziția de remorci mega ne oferă posibilitatea de a operamai eficient în rețea. Ea marchează un alt pas în eforturile noastre de a ne reduce amprenta de carbon și de a deveni neutri până în 2040”, spune Wolfgang Janda, vicepreședinte executiv al DB Schenker.
VEZI ȘI: Comisia Europeană renunță la întoarcerea remorcilor în țara de înmatriculare la 8 săptămâni
DB Schenker va începe să opereze în acest an noile semiremorci Krone Mega Liner în Franța. Apoi, conversia la remorci mega se va face gradual în toată Europa. În viitor, semiremorcile mega cu două niveluri vor fi folosite fără excepție pentru transporturile din rețea.
Deși această strategie conduce inițial la costuri suplimentare, compania așteaptă un plus de eficiență pe termen lung, deoarece va fi posibil să transporte mai multă marfă cu același număr de camioane, iar emisiile de CO2 vor fi reduse. Până în 2029, DB Schenker estimează că va opera în Europa aproximativ 6.300 de remorci mega.