GreenZoneTop News

Reducerile de combustibil generate de semiremorca electrificată eTrailer au fost confirmate

DB Schenker confirmă reducerile de combustibil pe care Trailer Dynamics susține că le aduce semiremorca electrificată eTrailer.

Trailer Dynamics afirmă despre semiremorca sa electrificată că reduce consumul de combustibil între 24 și 55%. Pentru a confirma acest lucru, în primăvara acestui an, Trailer Dynamics și DB Schenker au testat în premieră semiremorca electrificată eTrailer în operațiuni reale de transport, în Franța, pentru a verifica reducerile concrete de combustibil.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Într-un mediu profesional de testare pe teren, consumul de combustibil al ansamblului cu o remorcă convențională a fost comparat cu cel al unui ansamblu cu semiremorca electrificată eTrailer. Sistemul eTrailer M300 de la Trailer Dynamics a susținut dinamic ansamblul pe întreaga distanță de testare și a controlat axa electrificată în timp real.

În acest proces, economiile au variat în funcție de topografie sau de tipul de traseu din zona de operare.

Potrivit rezultatului obținut, semiremorca electrificată eTrailer poate avea o contribuție semnificativă la decarbonizarea transportului rutier. eTrailer este o semiremorcă care are un sistem de propulsie electric și care, astfel, sprijină unitatea tractoare cu energie, de exemplu, la pornire sau la negocierea rampelor lungi.

Ca un rezultat suplimentar, testul a arătat că se poate prezice cu precizie consumul total de energie electrică și fosilă și, prin urmare, economia de combustibil. În acest scop, Trailer Dynamics a dezvoltat un software de analiză a performanțelor care este utilizat în consilierea clienților.

Reducerile de combustibil generate de semiremorca electrificată eTrailer au fost confirmate

Consumul real de energie măsurat în cadrul testului s-a abătut de la previziuni cu doar 0,7% și 0,9%. Testele în rețeaua DB Schenker vor continua în cursul anului.

La fel ca o semiremorcă convențională, eTrailer poate fi cuplată la orice tip de cap tractor, fie că are propulsie cu motor diesel sau electric cu baterie. O axă electrificată de înaltă performanță, dezvoltată împreună cu producătorul de axe Gigant, înlocuiește una dintre axele remorcii.

“Obiectivul nostru este de a transforma DB Schenker în principalul furnizor de soluții de transport nepoluante. Pentru a atinge acest obiectiv, nu ne mai concentrăm doar pe ultimul kilometru, ci acum și pe transporturile de linie. Testul cu Trailer Dynamics arată că eTrailer poate fi o componentă importantă în acest sens. Suntem impresionați de ușurința de utilizare a sistemului eTrailer în activitatea de zi cu zi”, spune Wolfgang Janda, șeful operațiunilor de sistem la DB Schenker Europe.

VEZI ȘI: Semiremorca Krone Profi Liner: 25 de ani de la lansarea pe piață

“Rezultatele impresionante, precum și verificarea cu succes a modelelor de simulare digitală ale Trailer Dynamics în ceea ce privește potențialul de reducere a consumului de combustibil al ansamblului tractor, precum și consumul de energie al semiremorcii eTrailer în cadrul testului real pe teren, împreună cu DB Schenker, confirmă încă o dată importanța tehnologiei noastre pentru decarbonizarea transportului greu de mărfuri”, a declarat și Abdullah Jaber, CEO Trailer Dynamics.

În toamna anului trecut, DB Schenker a semnat un acord cu Trailer Dynamics pentru achiziția a 2.000 de semiremorci electrificate eTrailer.

Din aceeași categorie...

Back to top button