Delphi a prezentat noile sisteme diesel common rail la IAA 2014

La IAA Hanovra 2014, Delphi Automotive PLC a prezentat noua familie de sisteme modulare diesel common rail pentru aplicații medium-duty și noile sisteme de injecție directă de înaltă presiune pe gaz pentru aplicațiile heavy-duty. Compania a detaliat planurile sale tehnice pentru următoarea generație de sisteme de combustibil pentru categoria heavy-duty și cea medium-duty, care vor ajuta semnificativ clienții Delphi, pentru a-și îmbunătăți economia de combustibil.

Noile Sisteme Diesel Common Rail pentru aplicații medii
Noua familie de sisteme Delphi diesel common rail de înaltă performanță pentru categoria mediu-duty asigură un nivel ridicat de control al combustibilului la presiuni de până la 2.400 bari pentru a ajuta producătorii de vehicule să atingă performanță, precum și cerințele planificate privind reglementările de emisii la nivel mondial. Designul modular utilizează elemente comune pentru a oferi scalabilitate considerabilă, în timp ce gama complexă de arhitecturi permite integrarea accesibilă pe motoarele existente. Bazat pe cel mai nou design Delphi, asigurând scurgeri minime, noile injectoare solenoid ale sistemului permit separarea foarte mică dintre evenimente, asigurând un control excepțional de precis al combustibilului, îmbunătățind economia de combustibil, emisiile și zgomotul. Sistemul medium-duty intră în producție în 2016.

Delphi a prezentat noile sisteme diesel common rail la IAA 2014

„Acest sistem este conceput pentru a ajuta producătorii de vehicule și de motoare să asigure economie de combustibil la un nivel excelent, zgomot redus, fiabilitate și durata de viață îndelungată la nivelul solicitat de către conducătorii de vehicule de categorie medie și grea la nivel mondial”, a declarat Steve Gregory, managing director Delphi Diesel Systems. „Abordarea noastră modulară asigură că putem oferi aceste beneficii într-o gamă largă de aplicații cu o paletă diversă de cicluri de funcționare, fără a compromite orice aspect al performanței.”

Noul sistem de injecție directă de înaltă presiune (HPDI) pentru motoarele aplicațiilor heavy-duty
Delphi a prezentat în premieră a doua generație a injectorului HPDI pe gaz natural, co-dezvoltat alături de Westport Innovations Inc. Această tehnologie de ultimă generație va oferi producătorilor de camioane la nivel mondial economie sporită de carburant și va intra în producție în 2016.

Planul tehnic al noii generații de sisteme de combustibil heavy-duty dezvăluit
Acum, când fiecare dintre cele trei noi sisteme diesel heavy-duty F2 (F2P, F2E, F2R) sunt în producție pentru diverse aplicații, Delphi a dezvăluit detalii pentru tehnologii de generație următoare. Concentrându-se pe economia de combustibil și punerea în aplicare eficientă din punct de vedere al costurilor pentru producătorii de camioane, următoarea etapă de dezvoltare va fi chiar mai flexibilă, în scopul de a continua să sprijine o gamă largă a strategiilor în evoluție a clienților de sisteme de propulsie.

„Sistemele noastre F2 lucrează deja cu până la 2.700 bari și sunt proiectate pentru a funcționa și până la 3.000 bari”, a declarat David Draper, director de inginerie – Delphi Commercial Vehicle. „Următoarele noastre sisteme vor furniza o eficiență hidraulică îmbunătățită, robustețe sporită la tipuri de combustibil și contaminare, precum și, supape mai mici, mai ușoare, care permit deschiderea și închiderea mai rapidă, producând multiple capabilități de injecție consistente și sporite.”

La IAA 2014, Delphi a oferit o previzualizare a planului debutând cu un nou injector patentat (DFI 21) și noi module de pompe de combustibil dezvoltate pentru sistemele de injecție pentru vehicule comerciale de ultimă generație.

„Obținerea acestor niveluri mai ridicate de performanță se traduce prin colaborarea foarte strânsă cu colegii noștri din producție pentru a determina îmbunătățiri ale proceselor, care ne vor permite să producem la toleranțe incredibile, cu cea mai mare consistență”, a spus Draper. „Inginerii noștri de la centrul de inginerie CV din Londra sunt, de asemenea, în căutarea unei integrări mai strânse cu motorul, pentru a oferi economii substanțiale de greutate și de spațiu prin proiectarea sistemului de combustibil și a componentelor majore ale motorului cu un nivel crescut de aplicabilitate.

Follow #infotrucker