Delphi prezintă la CES proiectul vehiculului autonom

Delphi prezintă la CES proiectul vehiculului autonom

După trei luni de la prezentarea sa la CES 2015, vehiculul autonom de la Delphi a finalizat cel mai lung traseu din America de Nord – călătorind de la San Francisco la New York.

La CES 2016, Delphi aduce siguranța activă și conducerea autonomă la nivelul următor încorporând capacități V2E – vehicul care se adaptează la mediul înconjurător. Folosind soluții avansate de software și hardware, vehiculul de la Delphi poate primi informații acum despre străzi, indicatoare, semafoare, alte vehicule, chiar și pietoni.

Deoarece viitorul conducerii cu adevărat autonome este o dezvoltare pe termen lung, în prezent Delphi proiectează și produce sisteme avansate, care integrează camere, radare, senzori și software pentru a spori siguranța pe şosea.

Delphi prezintă la CES proiectul vehiculului autonom

Anul viitor, tehnologia V2V de la Delphi, primul echipament original de pe piață, va fi prezent pe sistemul Super Cruise pe Cadillac CTS 2017. În cadrul CES, Delphi va dezvălui alt produs care va fi în premieră în industrie și va fi lansat pe piață – unitatea V2V pentru piața pieselor de schimb, care va permite tuturor vehiculelor echipate să interacționeze unele cu celelalte – nu doar cele echipate din fabricație cu această tehnologie.

VEZI ȘI: Delphi va prezenta la IAA doua sisteme de siguranta activa si conectivitate

În cadrul CES, vehicul autonom de la Delphi va demonstra tehnologiile V2E inclusiv:
– De la vehicul-la-vehicul: Mașina de la Delphi poate vedea toate vehiculele din jur și poate detecta atunci când o mașină de pe banda adiacentă decide brusc să intre pe aceeași bandă de mers cu vehiculul de la Delphi.
– De la vehicul-la-pieton: Cu un cip special încorporat într-un telefon inteligent, vehiculul este alertat la pietonii care nu sunt atenți la trafic, deoarece utilizează telefonul.
– De la vehicul-la-semafor: Cu sistem dedicat de comunicații cu rază scurtă (DSRC), vehiculul Delphi recunoaște culoarea semafoarelor din orașul Vegas și va anticipa lumina galbenă şi pe cea roşie
– Unghiul mort: vehiculul de la Delphi recunoaște situațiile în care străzile se intersectează în unghiuri ciudate, care împiedică șoferul să vadă traficul din sensul opus.
– Împărtășirea călătoriei: Familia şi prietenii conducătorului auto pot fi notificați de locația conducătorului auto, astfel încât să poată solicita o plimbare cu acesta.

[pullquote align=”full” cite=”Jeff Owens, Delphi Chief Technology Officer” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Ne gândim la o lume cu zero accidente de circulație. Pentru a ajunge acolo, va fi nevoie de convergența între siguranță activă, fuziune de senzori, platforme de conectivitate și software avansat. Delphi a demonstrat că este singura companie care are combinația potrivită din toate acestea.[/pullquote]

Tot în cadrul CES Delphi va demonstra diverse tehnologii avansate dintre cele mai recente, inclusiv o cabină -touch free și un panou de instrumente 3D. Cabina touch-free de la Delphi este echipată cu camere video infraroșu ascunse pentru a urmări câmpul vizual şi a detecta spre ce îşi orientează privirea conducătorul auto și indică acțiunea care ar trebui s-o efectueze sistemul infotainment. Panoul de instrumente 3D al companiei folosește tehnologie cu grafică multi-layer pentru a crea o experiență unică, îmbunătățită de condus.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker