Detalii despre noul Atego, camion ce va fi expus la Bauma 2019

Detalii despre noul Mercedes-Benz Atego, camion ce va fi expus la Bauma 2019

Destinat, în mare, operațiunilor din sectorul de construcțiilor, noul Atego va fi prezentat la Bauma 2019 alături de celelalte modele de șantier Mercedes-Benz.

Alături de Actros și Arocs, Mercedes-Benz produce și noul Atego. Camionul dezvoltat de constructorul german este destinat, în mare, operațiunilor din sectorul de construcții, și vine în versiuni cu sarcină utilă cuprinsă între 7.49 și 16 tone.

Mercedes-Benz spune că noul Atego beneficiază de toată experiența acumulată în cei 20 de ani de la debutul modelului pe piață și vine ca un răspuns la nevoile celor care își doresc un camion din sectorul medium-duty.

Versatil, economic și robust, noul Atego va fi disponibil în patru versiuni de cabină. Prima dintre acestea se numește ClassicSpace S și are o lățime de 2.3 metri și este ideală pentru basculante. Cu dimensiuni compacte și cu posibilitatea instalării unui sistem de tracțiune integrală, Atego se va achita de orice sarcini dificile.

La interior, șoferii vor beneficia de un sistem de infotainment în adevăratul sens al cuvântului, de un instrumentar de bord versatil și de un volan multifuncționat cu o ergonomie de top. De asemenea, clienții vor putea comanda versiuni cu suspensie de oțel și pneumatică sau cu suspensie pneumatică pe 100%.

Sub capotă, noul Atego va putea fi echipat cu două motoare. Primul dintre acestea are o capacitate de 5.1 litri și patru cilindri și vine cu puteri cuprinse între 156 CP și 231 CP. Cuplul motor disponibil variază de la 650 Nm la 900 Nm, în funcție de versiunea aleasă.

VEZI ȘI: Premierele Scania din cadrul târgului Bauma 2019 din Munchen

A doua motorizare are 7.7 litri și vine cu 6 cilindri în linie. Puterile variază de la 238 la 299 CP, iar cuplul motor este cuprins între 1.000 și 1.200 Nm, în funcție de varianta achiziționată.

Resursele motorul vor putea fi puse pe șosea cu ajutorul transmisiei Mercedes PowerShift 3 disponibilă cu 6, 8 sau 9 trepte. Mai mult decât atât, transmisia pregătită de nemți vine cu două moduri speciale de lucru denumite „Power” și „Offroad”.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.