Detalii complete despre noile Renault Master și Renault Trafic

Detalii complete despre noile Renault Master și Renault Trafic

Renault a decis că este momentul să îmbunătățească gama de vehicule utilitare, iar Master și Trafic sunt acum mai moderne.

Încă de la lansarea din 1980, Master și Trafic au reușit să își stabilească o poziție bună în piață în segment, iar în tot acest timp, peste patru milioane de unități au fost comercializate.

Noile Master și Trafic au primit acum un design nou, motorizări moderne, cabine cu adevărat concepute pentru șoferi, confort sporit în timpul conducerii și conectivitate ridicată.

La nivel estetic, Master și Trafic vin acum cu o grilă cu design nou, cu faruri a căror semnătură luminoasă are forma literei C, iar capota a fost și ea restilizată. De asemenea, apar spoilere noi și aripi laterale restilizate.

La interior, cele două modele vor primi o serie de dotări inspirate de cele de pe vehiculele de pasageri.

Francezii au pregătit materiale mai bune, o planșă de bord restilizată cu spații suplimentare de depozitare, accesorii cromate, un nou levier pentru schimbătorul de viteze, dar și un ecran de 3.5 inch în mijlocul instrumentarului de bord.

De asemenea, sistemul de navigație este acum integrat în planșa de bord și va fi disponibil în versiunile R-Link Evo sau Media Nav Evo.

VEZI ȘI: Autoritățile din Tirol înăspresc prevederile interdicției de circulație sectorială

Noul Renault Master va putea fi echipat cu motorul diesel de 2.3 litri care a fost modificat pentru a respecta noile norme de poluare Euro6D- Temp.

Versiunea de top a motorului va oferi 180 de cai putere și 400 Nm, iar consumul mediu a scăzut cu până la un litru/100 de kilometri. În funcție de versiunea motorului, francezii oferă fie o cutie manuală cu șase trepte, fie una pilotată.

În ceea ce privește siguranța, francezii propun următoarele sisteme pentru noul Master: Front Park Assist, Rear View Assist, Blind Spot Warning, Side Wind Assist și Active Emergency Braking System.

Noul Master va putea fi comandat în versiuni cu mase totale de la 2.8 la 4.5 tone, iar volumul util variază de la 8 la 22 de metri cubi. Vor exista atât versiuni cu roți motrice față, cât și variante cu propulsie.

Noul Renault Trafic va putea fi echipat cu motoare de 2.0 litri diesel, toate urmând să respecte noile norme Euro6D-Temp.

Puterea maximă oferită va fi de 170 CP și 380 Nm, iar consumul mediu mixt a fost și el îmbunătățit. De asemenea, francezii propun și transmisii automate EDC cu dublu ambreiaj, în funcție de versiunea de motorizare aleasă.

Noul Trafic propune un volum maxim de încărcare cuprins între 3.2 și 8.6 metri cubi, în funcție de varianta de caroserie aleasă.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.