Camioane

DHL Freight testează autotractorul Mercedes-Benz eActros

DHL Freight, unul dintre cei mai mari furnizori de transport rutier din Europa, testează de câteva zile în operațiunile sale un cap tractor Mercedes-Benz eActros 300.

Camionul electric cu baterii este folosit pentru a transporta în medie 12 tone de marfă de la terminalul DHL Freight din Hagen, lângă Dortmund, la fabrica Mercedes-Benz din Kassel, pe o distanță de aproximativ 175 kilometri.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Vehiculul parcurge 350 km pe zi. Bateriile au fost încărcate la stația de la sediul companiei din Kassel. Descoperirile acestei faze de teste vor fi folosite ca bază pentru plănuita decarbonizare a livrărilor către fabrică.DHL Freight testează autotractorul Mercedes-Benz eActros

Ca expeditor regional de marfă, DHL Freight este responsabil cu transportul materialelor necesare producției de la furnizorii din Renania de Nord-Westphalia și parțial de la cei din țările Benelux către fabricile Mercedes-Benz Trucks. Materialele sunt inițial colectate de la furnizori, consolidate în terminalele DHL Freight și apoi transportate către fabrici.

VEZI ȘI: București – Brașov și retur cu un camion electric, în condiții de iarnă

”Fabrica Mercedes-Benz din Kassel este centrul de competență pentru sisteme de propulsie electrică al Daimler Truck. Era logic să lucrăm intens pentru electrificarea livrărilor către fabrica noastră”, a declarat Prof. Dr. Frank H. Lehmann, directorul fabricii Mercedes-Benz din Kassel.

Autotractorul eActros 300 este compatibil cu toate semiremorcile europene normale, având în  vedere lungimea maximă a combinațiilor. Tehnologia este aceeași ca la modelele de distribuție eAstros 300/400, iar autonomia este de până la 220 km cu o încărcare. Producția de serie va începe în toamna acestui an.DHL Freight testează autotractorul Mercedes-Benz eActros

Fabrica Mercedes-Benz din Kassel dezvoltă în prezent planuri concrete de electrificare a traficului către fabrică, inclusiv infrastructura de încărcare necesară. Obiectivul este de electrificare totală a livrărilor înainte de sfârșitul anului 2026.

Din aceeași categorie...

Back to top button