Din 1 iunie 2018, unitățile de bord Toll Collect afișează noile clase de greutate

Din 1 iunie 2018, unitățile de bord Toll Collect afișează noile clase de greutate
În urma dezvoltării sistemului de taxare, din 1 iunie 2018, unitățile de bord Toll Collect active afișează pe ecran noile clase de greutate.

În numele Ministerului Federal al Transporturilor și Infrastructurii Digitale (BMVI), Toll Collect a dezvoltat suplimentar sistemul de taxare al camioanelor, pregătindu-l tehnic pentru extinderea taxării pe toate drumurile federale începând cu 1 iulie 2018.

Din 1 iunie 2018, unitățile de bord Toll Collect afișează noile clase de greutate

Astfel, ca parte a acestei dezvoltări, s-a putut realiza din punct de vedere tehnic diferențierea taxei în funcție de clasele suplimentare de greutate.

Dacă în trecut clasele de greutate făceau diferențierea între vehiculele nesupuse taxării (GVW sub 7.5 tone) și vehicule supuse taxării (GVW peste 7.5 tone), începând cu 1 iunie 2018, ecranul unităților de bord Toll Collect va afișa următoarele clase de greutate:

  • < 7.5 tone
  • ≥ 7.5 tone – 11.99 tone
  • ≥ 12 tone – 18 tone
  • > 18 tone

Tarifele actuale pot fi găsite pe http://www.toll-collect.de, acestea fiind valabile atât pentru autostrăzi, cât și pentru drumuri federale.

Întrucât acestea vor rămâne în vigoare până la o notificare viitoare, selectarea incorectă a unei clase de greutate între ≥ 7.5 tone și > 18 tone, nu va fi pedepsită. Totuși, conducătorii auto au obligația de selecta dacă vehiculul are GVW sub 7.5 tone sau peste 7.5 tone.

În cazul unui vehicul cu o GVW sub 7.5 tone, șoferul acestuia trebuie să selecteze clasa de greutate „<7,5 t”. Dacă vehiculul are o remorcă și are GVW peste 7.5 tone, șoferul trebuie să selecteze „≥ 7,5 t” și este supus taxării.

VEZI ȘI: Vechile terminale Toll Collect nu mai pot fi utilizate pentru plata taxei de drum în Germania

În plus, numărul de axe trebuie introdus manual, dacă se abate de la numărul de axe personalizate pe OBU.

Actul federal privind taxarea rutieră a camioanelor (BFStrMG) va fi adaptat cât mai repede posibil pe baza noului raport privind costurile de infrastructură.

Acest lucru va duce la noi tarife de taxare și obligații de cooperare.

Conform noului raport privind costurile de infrastructură, introducerea unor noi clase de greutate este posibilă și intenționată de către autoritatea legislativă.

Follow #infotrucker