Din 2020, Olanda va introduce trenuri de marfă cu lungimea de 740 de metri

Olanda va introduce trenuri de marfă cu lungimea de 740 de metri din decembrie 2020

Grație succesul înregistrat în teste din 2018, compania olandeză care gestionează infrastructura feroviară (Prorail) a confirmat că operațiunile comerciale cu trenuri de marfă cu lungimea de 740 m vor fi permise în Olanda, începând cu 2020.

În 2018, ProRail a demarat o serie de teste cu trenuri de marfă cu lungimea de 740 de metri, cu 90 de metri mai lungi comparativ cu cele disponibile în prezent. În toată această perioadă au existat 20 de astfel de trenuri care au rulat pe ruta Rotterdam – Venlo.

Prorail anticipează că operatorul de transport feroviar LTE va opera săptămânal în jurul a 20 de garnituri de tren cu lungimea de 740 m, pentru transport containere, care vor circula între portul Rotterdam și frontiera olandezo-germană Venlo – Kaldenkirchen. Acestea vor fi dirijate prin rețeaua convențională și nu vor utiliza coridorul dedicat transportului de marfă Betuweroute (cel dedicat acestor tipuri de trenuri).

VEZI ȘI: Camion cu peste 400.000 de pachete cu ţigări de contrabandă depistat la Nădlac II

Prorail spune că introducerea de trenuri de marfă mai lungi va genera „economii de scară” în rețeaua feroviară olandeză, care se apropie de capacitate maximă datorită traficului în creștere rapidă.

Administratorul infrastructurii urmărește o introducere „atentă” a trenurilor cu o lungime de 740 m, care să permită analiza riscurilor potențiale operaționale care apar din lungimile crescute ale trenului. În acest sens, Prorail lucrează în cooperare cu cei de la DB din Germania.

Rezultatele cercetării vor fi, de asemenea, discutate cu Ministerul Olandez al Infrastructurii, sectorul feroviar de marfă și alte părți interesate din industrie.

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.