Din 2020, Tirol va introduce un „sistem automat de dozare” al camioanelor

Din 2020, Tirol va introduce un

Începând cu luna februarie din 2020, un “sistem automat de dozare” se va asigura că prin punctul de control Kufstein-Nord va trece un camion o data la 12 secunde.

Autoritățile din Tirol au stabilit că în 20 de zile, din prima jumătate a lui 2020, să efectueze controale în bloc ale camioanelor care circulă de-a lungul pasului Brenner, în cadrul cărora va funcționa un „sistem automat de dozare”, care se va asigura că prin punctul de control Kufstein-Nord va trece un camion la 12 secunde.

Günther Plattner, guvernatorul din Tirol, a confirmat că vor continua controalele în bloc, după ce timp de doi ani acest sistem experimental a dat rezultatele așteptate în ceea ce privește regularizarea traficului.

Acum, autoritățile au pus la punct și un “sistem automat de dozare” care să ajute la asta. Astfel, sistemul care va fi instalat se va activa automat în momentul în care va detecta o creștere a traficului.

Autoritățile din Tirol au în plan și o colaborare cu cele bavareze, pentru a instala acest sistem încă din Germania, cu scopul de a previni problemele de trafic încă de dinainte de intrarea camioanelor în Austria.

Această colaborare a fost discutat deja la întâlnirea pe teme de trafic de la Berlin și face parte din planul de 10 puncte agreat de Tirol și Germania.

Sistemul automat va permite ca la punctul de control Kufstein-Nord să treacă un camion la fiecare 12 secunde, respectiv un maxim 300 de camioane pe oră.

VEZI ȘI: Lipsa locurilor de parcare pentru camioane devine o problemă de siguranță rutieră

Pentru ca acest lucru să fie posibil se vor instala în diferite locuri semafoare, panouri de informare electronice și sisteme de supraveghere video. Șoseaua, în dreptul punctului de control, va fi lărgită, iar banda de control va fi prelungită pentru a permite verificarea acestora. După ce camioanele sunt încetinite sau oprite se vor integra din nou în traficul normal.

Guvernatorul Tirolului a spus că aceasta este doar una dintre măsurile care vor fi aplicate pentru reducerea traficului în zonă, obiectivul fiind o reducere masivă a traficului rutier prin Tirol pe perioada mandatului său.

Costurile de 1.35 milioane de euro pentru acest sistem automat vor fi suportate în proporții egale de landul Tirol și de ASFINAG. Landul va plăti alți 40.000 de euro pentru măsuri de “dozare”, precum instalarea de semafoare, pe drumurile regionale.

Zilele în care vor funcționa controalele în bloc și acest nou “sistem automat de dozare” al traficului nu au fost anunțate încă, dar guvernatorul Tirolului austriac a spus că vor fi analizate date statistice, iar divizarea se va lua în funcție de valorile de trafic.

Au fost deja identificate anumite zile în care la Kufstein ajung mai multe camioane, corelate cu un trafic crescut pe A12 (Inntalautobahn) și A13 (Brennerautobahn).

Anul trecut controlul în bloc al camioanelor a fost activ 104.5 ore, adică 3.9 ore în zilele în care a fost programat.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.