infotraficTop News

Din 26 iulie, pe podul Haringvliet (A29) din Olanda se va circula cu viteza de 50 km/h

Începând de luni, 26 iulie 2021, ora 05:00 AM, Ministerul Infrastructurii și Apelor din Olanda a decis să reducă viteza la 50 km/h pe podul Haringvliet de pe A29 din Olanda. În plus, traficul în ambele sensuri va fi restricționat la o singură bandă.

Valabilă doi ani, măsură a fost luată pentru a se putea utiliza podul în condiții de siguranță, până la înlocuirea punții mobile programată pentru 2023.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

În pregătirea introducerii restricției de viteză, autoritățile olandeze vor aplica unele măsuri de trafic, semnalizate prin noi semne rutiere și bariere. Acestea vor fi montate în perioada 25 iulie, ora 21:00 PM și 26 iulie 2021, ora 5:00 AM, timp în care podul va fi închis complet traficului.

Banda paralelă va rămâne deschisă pentru bicicliști (mopede) și pentru traficul agricol.

Din 26 iulie, pe podul Haringvliet (A29) din Olanda se va circula cu viteza de 50 km/h

Rute ocolitoare

  • Traficul de la Rotterdam spre Bergen op Zoom este deviat pe autostrăzile A15, A16, A17 sau A59, iar în direcția opusă pe A59/A17, A16, A15.
  • Traficul de la Rotterdam spre Zierikzee va fi deviat pe A15, N57, iar în direcția opusă va fi deviat pe N57, A15.

Motivul reducerii vitezei

Partea mobilă a podului este formată din 210 plăci de aluminiu fixate pe structura podului cu 700 de cleme, care vibrează datorită traficului. Intensitatea vibrațiilor este determinată de valorile de trafic, de greutatea acestuia și de viteză. Deși au fost proiectate și montate cleme noi, mai rezistente la vibrații, acestea nu oferă rezultatul dorit. Inspecțiile săptămânale și strângerea clemelor nu mai sunt suficiente. Fără măsuri suplimentare, există pericolul din ce în ce mai mare ca o clemă sau o placă să se desprindă de pe pod. Acest lucru prezintă un potențial pericol, nu numai pentru transportul maritim, ci și pentru traficul rutier.

Probleme de trafic

Închiderea unei benzi pe podul Haringvliet pentru traficul rutier va duce la blocaje mari pe autostrăzile A29 și A16 (traseu de evaluare). Acest lucru are un impact major asupra accesibilității unei zone întinse, nu numai în Olanda de Sud, ci și în provinciile Zeeland și Brabant.

VEZI ȘI: Șoferii de camion nu mai sunt exceptați de la carantinare

Prin urmare, Ministerul Infrastructurii și Apelor investighează, în strâns contact cu provinciile, municipalitățile și organizațiile sectoriale, modul în care pot fi reduse cât mai mult posibilele neplăceri pentru utilizatorii drumurilor și a căilor navigabile. O parte din trafic este deviat, îndrumat să evite orele de vârf și să lucreze de acasă acolo unde este posibil. Timpul suplimentar pentru traversarea podului Haringvliet în timpul orelor de vârf de seară într-o zi lucrătoare poate ajunge la aproximativ 30 de minute.

Alte opțiuni luate în considerare

În plus față de reproiectarea clemelor, autoritățile olandeze au investigat, de asemenea, o serie de alte opțiuni pentru a îmbunătăți fixarea clemelor sau pentru a prelungi durata de viață a podului în alt mod. Printre altele, a fost luată în considerare înlocuirea punții mobile din aluminiu cu una din lemn și construirea unui pod fix temporar. Acest lucru nu a dus la soluții promițătoare care să poată fi implementate rapid.

Din aceeași categorie...

Back to top button