DKV Euro Service, specialistul în taxe de drum

DKV Euro Service, specialistul în taxe de drum

Cei 80 de ani de prezență pe piață și 30 de ani de experiență în taxe de drum, fac din DKV unul din cei mai mari și mai importanți furnizori europeni de carduri de carburant ce au serviciu specializat de taxe de drum.

Și pentru a vă face o idee despre ce anume vorbim, vă spunem că aproximativ 120.000 de companii de transport și logistică folosesc serviciile DKV Euro Service, prin intermediul a peste 2.5 milioane de carduri de combustibil și OBU.

Din Belgia până în Rusia, din Norvegia până în Spania, oriunde se aplică taxe de drum în Europa, DKV Euro Service poate asigura decontarea acestora. Segmentul de taxe de drum include numeroase servicii: de la recuperare de TVA la platforma pentru clienți DKV Cockpit, care oferă acces online la toate datele și înregistrările despre taxele de drum și cardurile de combustibil.

DKV Euro Service, specialistul în taxe de drum

Până acum, aproximativ 30 de taxe de drum din Europa sau alte sisteme similare pot fi achitate prin DKV Card, DKV Box și alte dispozitive de bord. Indiferent de numărul de sisteme de taxe folosite prin intermediul DKV, clientul primește o singură factură, cu specificații clare.

Gama de servicii depinde de furnizorii de taxe
În cazul sistemului din Belgia, lansat în Belgia începând cu 1 aprilie 2016,  DKV oferă un așa numit Premium Registration, care conține programul integral, inclusiv înregistrarea pentru sistemul folosit de operatorul de taxă și comanda respectiv livrarea unităților de bord, până la decontarea serviciilor.

[pullquote align=”right” cite=”Gertjan Breij, Director General DKV Euro Service Benelux” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Tipul serviciilor care sunt oferite cu un card de combustibil sau cu o unitate de bord depind de sistemele de taxare și de compania operatoare.[/pullquote]

Iar în Rusia, unde pe 15 noiembrie 2015 a fost introdusă o taxă de autostradă pentru camioanele de peste 12 tone sau mai mult, șoferii pot plăti direct cu DKV Card ruta configurată la terminale specializate, acesta fiind acceptat fără o înregistrare preliminară, la cele 90 de terminale de taxare din Rusia.

Pre-pay vs. Post-pay
Modalitățile de plată sunt Pre-pay și Post-pay. Plata cu cardul de combustibil înseamnă în general utilizarea metodei post-pay, conform căreia clientul este facturat după încheierea rutei.

[pullquote align=”left” cite=”Gertjan Breij, Director General DKV Euro Service Benelux” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Principalul beneficiu pentru clienții post-pay este creșterea instantă și automată a lichidităților.[/pullquote]

Mai mult, destul de mulți operatori de taxe oferă reduceri suplimentare pentru plățile prin dispozitive de bord. În Italia spre exemplu, transportatorii sunt invitați să se alăture Consorzio DKV Euro Service pentru a beneficia automat de numărul maxim de opțiuni pentru taxele autostrăzilor din Italia și taxele de tunel Frejus și Mont Blanc.

Pe scurt, un alt beneficiu de lichiditate. Utilizatorii dispozitivului interoperabil DKV BOX au de asemenea avantajul acceptării în Franța (sistemele TIS PL și parcări păzite), Spania (sistemele VIA-T și parcări păzite), Portugalia (sistemele VIA Verde și Scut), Belgia (tunelul Liefkenshoek) și în Germania (Warnow Crossing și Herrentunnel). DKV BOX este proiectat special pentru a putea fi extins și la alte sisteme de taxare.

Se pregătește un dispozitiv de bord european universal
Deși în acest moment nu există un aparat de bord care să poată fi folosit în toată Europa, există DKV Box, care poate fi utilizat în mai multe țări. În colaborare cu AGES Maut System GmbH & Co. KG of Langenfeld, Germania, DKV a lucrat intens de mult timp la o soluție universală pentru toate taxele de drum din Europa, cu numele EETS (Serviciul European Electronic de Taxe). Cu toate acestea, condițiile tehnice, comerciale, contractuale și legale nu sunt armonizate peste tot.

Serviciul Regional European Electronic de Taxare (REETS), o alternativă regională
Pentru a putea dezvolta un aparat de bord universal, între 2013 și 2015 s-a derulat un proiect pilot sponsorizat de UE, acesta încheindu-se în octombrie 2015. Obiectivul REETS a fost de a introduce servicii EETS într-un proiect regional care includea Germania, Austria, Franța, Spania, Italia, Danemarca, Polonia și Elveția.

VEZI ȘI: Cum funcționează noul tahograf digital?

DKV a avut o implicare majoră în acest proiect de la lansare. Până în prezent, părțile au agreeat o soluție tehnică comună și au desfășurat teste practice.

[pullquote align=”full” cite=”Gertjan Breij, Director General DKV Euro Service Benelux” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Avem încredere că acest proiect va oferi un semnal important întregului proces EETS.[/pullquote]

Acest lucru a fost urmat de standardizarea contractelor și de crearea platformelor informaționale. În ultimele zile de teste REETS rezultatele au fost dezvăluite unei audiențe cointeresate, compusă din mai mulți parteneri europeni (state membre, operatori de taxe, furnizori de servicii).

Mai multe informații sunt disponibile la www.dkv-euroservice.com

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker