DKV lansează Corona Help Desk, o platformă de informare pe perioada COVID-19

DKV lansează Corona Help Desk, o platformă de informare pe perioada COVID-19
DKV a lansat Corona Help Desk, o platformă dedicată transportatorilor care inglobează informații centralizate din Europa, pe perioada crizei COVID-19.

Răspândirea COVID-19 a generat probleme financiare serioase pentru majoritatea companiilor de transport și logistică din Europa.

DKV lansează Corona Help Desk, o platformă de informare pe perioada COVID-19

Pentru a le sprijini eficient, DKV a lansat un birou de asistență, denumit Corona Help Desk, care poate fi accesat gratuit pe site-ul furnizorului de servicii de mobilitate.

„Chiar și în criza coronavirusului, operatorii de transport au numeroase oportunități de finanțare la dispoziție. Cu toate acestea, gama subvențiilor este eterogenă”, a declarat Marco van Kalleveen, CEO al DKV.

Astfel, scopul Corona Help Desk este să-i ajute pe transportatori să obțină rapid și cu ușurință informații despre subvenția pentru care sunt eligibili în țara lor.

VEZI ȘI: Ambulanță de terapie intensivă bazată pe șasiu Scania R

Pe lângă oportunitățile de finanțare publică, platforma DKV informează companiile din industria de transport și logistică și despre modificările privind taxele de drum generalități pe fiecare țară în parte.

Corona Help Desk poate fi accesat aici.

Follow #infotrucker