DKV și-a extins rețeaua cu 350 de stații pe noul Drum al Mătăsii

DKV își extinde activitatea pe noul Drumul al Mătăsii
DKV și-a extins activitatea pe noul Drum al Mătăsii, odată cu conectarea la rețea a 350 de stații de alimentare din Kazahstan.

Proiectul de infrastructură transnațională cunoscut sub numele de noul Drum al Mătăsii între China și Europa generează noi fluxuri de mărfuri.

DKV și-a extins rețeaua cu 350 de stații pe noul Drum al Mătăsii

Furnizorul de servicii de mobilitate DKV Euro Service s-a adaptat la acest lucru și și-a extins rețeaua prin conectarea a 350 de stații de alimentare din Kazahstan.

Clienții pot primi deja combustibili de înaltă calitate, fără numerar, în rețeaua completă a Gazpromneft. În plus, toate stațiile adecvate pentru camioane ale multor alte mărci locale precum Helios și Sinooil sunt acum conectate la rețeaua de acceptare DKV.

“Dezvoltarea dinamică a rutelor de transport de-a lungul Drumului Mătăsii oferă diverse oportunități clienților noștri și cu această ocazie ne-am optimizat în continuare rețeaua și acum acoperim toate rutele importante”, explică Sven Mehringer, Director General Energy and Vehicle Service la DKV.

VEZI ȘI: Dispozitivul DKV BOX EUROPE a devenit activ în Ungaria

“Cu prețuri de combustibil de aproximativ 40 de eurocenți la stațiile noastre de combustibil premium din Kazahstan, salutăm și așteptăm clienții locali”, a adăugat Fedor Velikanov, DKV Supplier Country Manager Eurasia.

Datorită poziției sale geografice favorabile, Kazahstan, cea mai mare țară fără ieșire la mare din lume, devine din ce în ce mai repede un hub important pentru comerțul cu mărfuri al Chinei cu țările din Europa și Asia de Vest.

Kazahstanul joacă un rol cheie în două coridoare economice în cadrul Inițiativei Centurii și Drumurilor (BRI).

Două din totalul celor șase componente ale Centurii Economice a Drumului Mătăsii, care unește rutele terestre ale BRI, sunt noul (sau al doilea) pod terestru eurasiatic cu punctele finale la Lianyungang în provincia Jiangsu din China și Rotterdam în Olanda și coridorul economic China-Asia Centrală-Asia de Vest, între provincia autonomă Xinjiang din vestul Chinei și Iran și Turcia.

Follow #infotrucker