Două Unimog U 423 pot tracta în tandem o garnitură de metrou de 200 de tone

Două Unimog U 423 pot tracta în tandem o garnitură de metrou de 200 de tone

Două Unimog U 423 sunt mereu pregătite să tracteze 200 de tone, atât cât are o garnitură de metrou de pe noua linie M25 în lungime de 9.7 km din Asmterdam.

GVB Amsterdam operează două camioane Unimog U 423 special pregătite pentru a rula pe șine. Cele două camioane lucrează în tandem, această operațiune fiind posibilă odată cu achiziția celui de-al doilea camion.

Acesta este identic cu unitatea livrată de Mercedes-Benz în 2017, fiind capabil să livreze 170 kW (231 CP) și 900 Nm cuplu.

În tandem, cele două camioane sunt suficient de puternice pentru a tracta pe rampe cu înclinație de 4%, chiar și cele mai grele garnituri de metrou care au peste 200 de tone.

Pentru a aplica puterea eficient pe șine, camioanele sunt echipate cu o transmisie cu convertizor de cuplu. Sistemul de roți feroviare și cel de control pentru funcționarea în tandem sunt dezvoltate de compania Zagro din Bad Rappenau, specializată în tehnologii pentru calea ferată.

VEZI ȘI: Camion înmatriculat în România depistat cu tahograful manipulat în Germania

Noul Unimog U 423 este echipat cu o supratructură închisă, sistem de frânare pentru vagoane și echipamente hidraulice de rulare pe linie, fiind utilizat de GVB într-o mare varietate de activități operative și de întreținere.

Pe de altă parte, Unimog U423 din 2017 este echipat cu o macara pe șasiu în loc de o suprastructură închisă. Acesta este utilizat de GVB pentru lucrări de înlocuire sau reparații la calea de rulare, respectiv ca remorcher.

GVB este compania municipală de transport public din Amsterdam, care gestionează metrou, tramvaiele, autobuzele și feriboturile orașului. Compania transportă anual 227.1 milioane de pasageri și are un personal de aproximativ 5.000 de oameni, fiind unul dintre principalii angajatori din Amsterdam.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.