DSV începe să testeze camioane hibrid Scania cu pantograf
DSV a anunțat că se alătură proiectului de cercetare din Germania, în cadrul căruia sunt testate camioane hibrid Scania cu pantograf.
Participarea DSV în proiectul eHighway este una din multele inițiative prin care compania joacă un rol activ în dezvoltarea tehnologiei ce va fi crucială în tranziția către un transport sustenabil. DSV consideră că această transformare va avea în centru camioanele electrice, dar pentru care în prezent există limitări considerabile în special pentru aplicațiile pe distanțe lungi.
”Fără infrastructura necesară, există pericolul ca stațiile de încărcare să devină Canalul Suez al transportului rutier, care să cauzeze întârzieri semnificative și aglomerație pentru camioanele electrice. Dacă proiectul eHighway se va extinde în Europa, el va crea noi posibilități în ce privește introducerea camioanelor electrice pentru distanțe lungi”, a declarat Søren Schmidt, CEO al DSV Road.
De la începutul lunii februarie, un subcontractor al DSV utilizează porțiunea de autostradă electrificată de 10 km lungime (în curând de 17 km) de lângă Frankfurt pentru a transporta bunurile clienților către și de la Aeroportul din Frankfurt.
VEZI ȘI: ACEA și IRU cer obiective ambițioase pentru infrastructura de încărcare și realimentare pentru camioane electrice
Datele privind peste 150 de parametri, precum starea de încărcare a bateriei și folosirea motorinei, sunt trimise la cercetătorii Universității Tehnnice din Darmstadt. În plus, șoferului camionului cu pantograf susține interviuri săptămânale pentru evaluarea tehnologiei.
”Suntem încântați să oferim date în fiecare zi din cadrul operațiunilor noastre reale, care pot ajuta la dezvoltarea proiectului eHighway. Este un exemplu minunat de colaborare între industrie și mediul academic, necesară pentru a găsi o soluție sustanebilă la cea mai mare provocare a timpurilor noastre”, a mai spus Søren Schmidt.