Știri

Dublă aniversare pentru comercialele Citroen

Pentru a aniversa 65 de ani de la lansarea utilitarei compacte 2CV și 20 de ani de la lansarea Berlingo, Citroën ofera celor doua modele de succes un aspect unic, cu totul nou, un stil special pentru Colette.

Celebrul magazin din Saint Honore 213, din Paris, pentru a celebra aceasta ocazie, adopta o mini-flota, compusa dintr-un vehicul din fiecare model, special personalizat cu un design atemporal in culoarea emblematica a magazinului. Conduse de valori comune, inovare și diversitate, cele doua marci franceze se unesc pentru a declara: André Colette!

Aceasta colaborare, ce combina flerul pentru inovare si diversitate, a culminat cu vehicule unice. Stilul modern al utilitarei compacte este imbinat cu nota de flexibilitate specifica pentru Berlingo. Versiunea electrica a vehiculului transformat a fost aleasa pentru a calatori in jurul Parisului si pentru a asigura livrari pentru toate Concept store-urile Colette pe tot parcursul campaniei.

Albastru, culoarea semnaturii magazinului, a fost adoptata de catre Citroënlogo, luand un aspect retro deosebit. Colette afiseaza, de asemenea, un logo special vintage pentru a marca aceasta ocazie. Artistul vizual, Steve Pitocco, a creat logo-ul folosind o tehnica de pictare manuala, urmarind traditia primelor LCV-uri.

Reinterpretarea celor doua vehicule a fost ideea consultantilor de design ai Citroën, al carui director, Alexandre Malval, a supravegheat fiecare detaliu al transformarilor modelului 2CV “vechi pentru nou” si a lui Berlingo “nou pentru vechi”.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button