
Ca și noua anvelopă de direcție, anvelopa de tracțiune Dunlop SP446 oferă kilometraj mai mare și în același timp un consum de carburant mai mic comparativ cu predecesoarea sa, Dunlop SP444.
Aceasta livrează, de asemenea, o tracțiune excelentă în toate condițiile de carosabil. O caracterisitcă esențială, care dă avantaje de performanță, este forma de tip ‘picături de ploaie’ a canelurilor de la bază. Profilul special sub formă de picături de ploaie vine în sprijinul respectării cerințelor M+S și 3PMSF și ajută în același timp la reducerea presiunii care se crează în jurul canelurilor din partea de jos. Un avantaj suplimentar al acestui tip de caneluri este robustețea în condiții de servicii regionale.
Dimensiunea blocurilor benzii de rulare și lărgimea canelurilor sunt proiectate pentru a echilibra rigiditatea benzii de rulare pentru un kilometraj mai mare și o aderență îmbunătățită în condiții de carosabil umed.
O altă caracterisitică este noua tehnologie Dual Layer. Stratul exterior al benzii de rulare este foarte rezistent la abraziune, în timp ce stratul interior reduce rezistența la rulare grație proprietăților sale de histerezis scăzute. Aceasta asigură un nivel crescut al kilometrajului și livrează economii de carburant grație unui nivel scăzut al rezistenței la rulare pe toată durata de viață a benzii de rulare. Profilul în formă de V al benzii de rulare contribuie la un nivel scăzut al zgomotului și la un kilometraj mai mare.
Acestea contribuie pe mai departe la un kilometraj îmbunătățit grație unei benzi de rulare mai late și unui raport mai mare net-to-gross. Aceste două caracterisitici furnizează un volum mai mare de cauciuc, fără a schimba distribuția rigidității de-a lungul blocurilor benzii de rulare. Liniile de legătură sporesc duritatea benzii de rulare reducând alunecarea blocurilor benzii de rulare atunci când acestea intră în zona petei de contact a anvelopei.
Ca și în cazul anvelopei pentru axa de direcție, SP346, banda de rulare a anvelopei de tracțiune SP446 furnizează un nivel ridicat de aderență pe toată durata de viață a anvelopei până când aceasta este gata să fie reșapată.
https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube