După Olanda, platforma Uber Freight a fost lansată și pe piața din Germania

După Olanda, platforma Uber Freight a fost lansată și pe piața din Germania

Platforma Uber Freight a intrat și pe piața din Germania, după ce în primăvara acestui an americanii de la Uber a lansat-o oficial în Europa.

În martie 2019, concernul american Uber a lansat aplicatia Uber Freight in Olanda și anunța interesul pentru o extindere în toată Europa, iar următoarea țară în care este disponibilă aplicația este acum Germania.

Lansarea Uber Freight în Germania vine ca urmare a solicitărilor industiei germane de întreprindere a unor acțiuni privind blocajele logistice și deficitul tot mai mare de șoferi de camion.

Uber a dezvoltat această soluție pentru piața din Statele Unite în urmă cu doi ani și încearcă să cucerească și piața de transport marfă din Europa, așa cum a făcut-o cu aplicația de ride sharing pentru pasageri.

Față de Olanda, piața germană este una extrem de competititvă când vine vorba de burse de transport, astfel că, platforma Uber Freight va avea de luptat de la egal la egal cu companii ca Timocom sau Cargonexx, care sunt foarte bine acorate în piață.

Aplicația Uber Freight face legătura între companiile de transport și clienții care au mărfuri de transportat și oferă transparență în ceea ce privește prețul, o plată rapidă, dar și posibilitatea de a rezerva rapid transportul.

VEZI ȘI: Filmați în cabină în timpul mersului pentru a vedea dacă aceștia utilizează telefonul mobil la volan

Uber Freight oferă acces la o rețea de transportatori verificați și posibilitatea de a verifica situația transportului în timp real.

Uber se bazează pe o rețea globală și o tehnologie testată deja pe diferite piețe și pot conecta fără probleme transportatorii cu clienții care au nevoie de ei. Extinderea în Europa este un pas important pentru compania care și-a propus să facă traficul rutier de mărfuri mai eficient și mai transparent.

În Statele Unite, Uber Freight are o cifră de afaceri pe trimestru de peste 110 milioane de euro, doar că pe această piață sunt mult mai mulți șoferi independenți, ceea ce nu este cazul în Germania, de exemplu.

Reprezentanții Uber au spus că în principal vor să atragă companiile mici și mijlocii din Germania, dar că succesul obținut în SUA este o garanție că acest sistem se poate aplica și în cazul companiilor mari.

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.