Ford Trucks Noua gama F-Line
Noua generatie DAF - TH Trucks
Trailer

Duvenbeck laudă semiremorca electrificată eTrailer

Renault Trucks - Noile game T, C, K, D 2025

Într-un test de 325 km al Duvenbeck, capul tractor diesel a avut un consum mai mic cu peste 45% atunci când a fost cuplat la o semiremorcă electrificată eTrailer.

Furnizorul de servicii logistice Duvenbeck și dezvoltatorul de tehnologie Trailer Dynamics au testat cu succes semiremorca electrificată eTrailer. Aceasta și-a demonstrat în practică abilitățile de reducere a costurilor de operare și a emisiilor de CO2.

Tot ce trebuie să știi despre utilizarea aparatului unic de taxare

Testul practic a fost realizat în cooperare cu Volkswagen Group. Mai exact, s-au transportat 11,9 tone de componente pentru vehicule de la sediul Duvenbeck din Herne către fabrica Volkswagen din Wolfsburg.

Testul a arătat că axa electrică a lui eTrailer reduce semnificativ consumul de motorină și implicit emisiile de CO2. Dacă ar fi folosită în combinație cu un autotractor electric, reducerea de consum ar însemna prelungirea autonomiei.

VEZI ȘI: eActros poate atinge o autonomie de peste 600 km cu semiremorca eTrailer

”Tehnologia eTrailer nu ajută doar la reducerea costurilor de operare, dar poate face și o contribuție semnificativă la sustenabilitatea în sectorul de logistică”, a declarat Jörg Witt, director de vânzări al Duvenbeck Group.

Împreună cu partenerul strategic Krone, Trailer Dynamics a dezvoltat eTrailer, semiremorcă echipată cu propriul sistem de propulsie electrică. Acesta a sustinut autotractorul diesel pe întreaga rută, dar în special la plecările de pe loc și în urcări. Sistemul electric al semiremorcii este de asemenea capabil să recupereze energia în perioadele de încetinire.

Din aceeași categorie...

Back to top button