GreenZone

Duvenbeck pune în funcțiune un cap tractor electric pentru semiremorci Mega

Compania de logistică auto Duvenbeck folosește pentru prima dată un cap tractor electric cu cuplare joasă de la Designwerk, pentru transport pe distanțe lungi.

Duvenbeck și-a extins flota cu o nouă generație de camioane fără emisii. Noile modele cap tractor noi au șa de cuplare joasă, putând tracta semiremorci cu o înălțime internă de 3 metri.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Aceste semiremorci, cunoscute sub numele de Mega, sunt foarte populare în industria automotive datorită înălțimii lor de încărcare, care permite utilizarea optimă a spațiului.

Capul tractor LL este un model Mid Cab, bazat pe seria Volvo FM. Camionul original a fost electrificat de compania elvețiană Designwerk, o subsidiară a Volvo Trucks. Vehiculul este utilizat în serviciile de transfer pentru clienți selectați din industria auto, de exemplu între Herne și Gent.

VEZI ȘI: Test cu Volvo FM și FH Electric: Amintiri din era diesel

”Cu noul model facem un pas în plus spre electrificarea flotei noastre. În calitate de partener logistic al industriei auto, vom sprijini în viitor transformarea clienților noștri către mobilitatea electrică cu și mai multe oferte pentru transportul de marfă ecologic”, explică Bernd Reining, manager de flotă la Duvenbeck.

”Noul cap tractor electric Low Deck a demonstrat deja cu succes, în ultimele câteva săptămâni, că este adecvat pentru transportul pe distanțe lungi. O încărcare a bateriei de 340 kWh permite o autonomie de până la 275 de kilometri, cu semiremorca complet încărcată. În combinație cu o infrastructură de încărcare adecvată, acest camion electric este pregătit să contribuie la reducerea durabilă a emisiilor în rețeaua de transport a clienților noștri”, adaugă Robert Frehen, șeful de personal la Duvenbeck.

Din aceeași categorie...

Back to top button