e.GO Moove a prezentat versiunea de marfă a lui e.GO Mover

e.GO Moove a prezentat la finalul anului trecut versiunea de marfă a lui e.GO Mover, un model special dezvoltat pentru serviciile de curierat și mici întreprinzători.
e.GO Moove, joint venture-ul dintre ZF Friedrichshafen și Nvidia, avea în portofoliu doar versiunea de transport persoane a lui e.GO Mover, însă la final de 2019, nemții au prezentat și versiunea de marfă a veiculului electric și autonom.
Aceasta va fi omologată în scurt timp în cadrul categoriei N1, iar în a doua jumătate a lui 2020 ar urma să intre în producție.
e.GO Moove și-a propus să producă aproximativ 250 de unități în 2020, acestea urmând să fie oferite pentru teste unor companii private. În 2021, producția ar urma să crească până la 1.000 de unități.
Cele 250 de unități e.GO Mover vor fi atât versiuni pentru transport persoane, cât și versiuni pentru transport mărfă.
Asemeni versiunii pentru transport persoane, versiunea de marfă va putea fi echipată și cu un sistem de pile de combustie cu hidrogen care va juca rolul unui range extender.
VEZI ȘI: Camioanele cu propulsii alternative fac parte din strategia Germaniei de reducere a emisiilor de CO2
Producătorul german nu au anunțat autonomia lui e.Go Mover, dar în momentul lansării versiunii de persoane au menționat că vehiculul poate fi condus în centrele orașelor mari până la 10 ore fără reîncărcarea bateriilor.
Pentru moment, vehiculul a fost setat să ofere funcții limitate de conducere autonomă, însă germanii spun că e.Go Mover poate fi utilizat ca vehicul autonom de Nivel 4, cel mai probabil utilizând tehnologia ZF.
În prezent, ZF Friedrichshafen deține un procent de 40% din acțiunile e.GO Moove. Conform aceluiași raport, o parte dintre aceste acțiuni vor fi schimbate cu unele în cadrul companiei e.Go Mobile AG.