GreenZoneTop News

eActros poate atinge o autonomie de peste 600 km cu semiremorca eTrailer

Potrivit unui test pe teren realizat de Daimler Truck și Trailer Dynamics, un cap tractor electric Mercedes-Benz eActros 300 poate atinge o autonomie de peste 600 km cu semiremorca eTrailer.

Trailer Dynamics testează în Germania semiremorca eTrailer în combinație cu un cap trator electric eActros 300 cu baterii. Acesta a demonstrat în mod clar potențialul imens al semiremorcii eTrailer de a crește autonomia tractoarelor electrice cu baterii.

Potrivit Trailer Dynamics, autonomia combinată a modelului eActros 300 a crescut la peste 600 de kilometri. Mercedes-Benz specifică o autonomie maximă de 300 de kilometri pentru eActros 300. În acest context, Trailer Dynamics vorbește despre un „potențial imens de creștere a autonomiei capetelor tractor electrice cu baterii”.

În urmă cu câteva săptămâni, DB Schncker confirma reducerile de combustibil pe care semiremoca eTrailer le generează în combinație cu un cap tractor diesel, în urma unui test în operațiuni reale. în Franța.

În cadrul testului din Germania, eActros 300 este utilizat în combinație cu un eTrailer cu o capacitate nominală a bateriei de 600 kWh, dublă față de cea a semiremorcii electrificate eTrailer utilizată în testul din Franța.

Dinamica semiremorcii electrificate a fost adaptată la capul tractor și la condițiile de funcționare variate, cum ar fi topografia și tipul de traseu, spune Trailer Dynamics.

VEZI ȘI: Heisterkamp Trailer Rental Romania a livrat 8 semiremorci noi pentru Tirrier

eTrailer este o semiremorcă cu propulsie electrică proprie, care reacționează la comportamentul de condus al vehiculului care o tractează. Grație propriului sistem de propulsie, semiremorca eTrailer oferă suportul suplimentar de propulsie care ajută la optimizarea autonomiei capului tractor – indiferent dacă acesta este propulsat de un motor diesel, pe gaz, electric cu baterii sau cu hidrogen.

Nucleul semiremorcii electrice eTrailer este un sistem de senzori brevetat, prin intermediul cărora se înregistrează dinamica de conducere a combinației și se reglează comportamentul semiremorcii. Controlul de propulsie a eTrailer funcționează independent, astfel încât nu este necesară nicio interfață cu tractorul.

Prin urmare, eTrailer nu numai că este flexibil în ceea ce privește utilizarea de vehicule de la diferiți producători, dar poate fi combinat și cu diferite tipuri de propulsie.

Baterii furnizate de CATL

CATL este partener de dezvoltare al Trailer Dynamics din 2020 și a dezvoltat o baterie LFP pentru aplicații pentru semiremorci. La IAA Transportation 2022, cele două companii au anunțat că își vor intensifica parteneriatul existent. Pe lângă utilizarea bateriilor LFP cu tehnologie cell-to-pack de la CATL, ambele companii intenționează să extindă produsele eTrailer pe piețe specifice și să dezvolte soluții de înlocuire a bateriilor pentru semiremorcile eTrailer.

Din aceeași categorie...

Back to top button