Eddie Stobart a angajat un brand specialist pentru a putea lua o decizie în privința numelui

Eddie Stobart a angajat un brand specialist pentru a putea lua o decizie în privința numelui
Britanicii de la Eddie Stobart au luat în calcul revitalizarea imaginii companiei, care ar putea elimina numele iconice de pe cele 2.500 de camioane ale sale.

Această decizie cu privire la revitalizarea imaginii Eddie Stobart a fost declanșată de necesitatea de a-și reînnoi acordul de utilizare a mărcii cu Stobart Group, fostul grup mamă, care deține 12.5% din afarea de transport, precum și drepturile de marcă în cadul unui acord care se încheie în 2020.

Eddie Stobart a angajat un brand specialist pentru a putea lua o decizie în privința numelui

Compania poate utiliza în continuare marca Eddie Stobart la un preț anual de 3 milioane de lire sterline, poate cumpăra numele pentru utilizare în Marea Britanie pentru 15 milioane de lire sterline sau poate obține o utilizare exclusivă pentru 50 de milioane de lire sterline.

VEZI ȘI: Germania a prelungit controalele la granița cu Austria până în noiembrie 2019

Pentru a putea lua o decizie clară, compania a angajat un brand specialist, acesta urmând să facă o serie de studii în vederea stabilirii unui răspuns clar cu privire la păstrarea sau nu a numelui.

„Vom evalua toate opțiunile pe care le avem în legătură cu numele și marca noastră. Am angajat brand specialist și am vorbit cu clienții, acționarii și angajații cu privire la marca noastră și la percepția lor asupra valorii pe care o aduce”, a declarat CEO-ul Alex Laffey.

Consiliul de administrație este încrezător că, indiferent de rezultat, valoarea va fi creată și menținută pe termen lung pentru toate părțile interesate.

Follow #infotrucker