Ekol continuă dezvoltarea rețelei intermodale

Ekol continuă dezvoltarea rețelei intermodale

După ce în acest an a deschis cea de-a 16-a filială, în Suedia, Ekol continua să se concentreze pe dezvoltarea rețelei intermodale.

Strategia Ekol este de a construi o reţea intermodală din ce în ce mai puternică, oferind soluţii ecologice, prin practici sustenabile.

În prezent, Ekol deţine două porturi (unul în Trieste, Italia şi cel mai recent, în Yalova, în apropiere de Istanbul), șase nave Ro-Ro, peste 5.500 de vehicule şi operează săptămânal 48 de trenuri bloc dedicate, pe mai multe rute.

Una din rutele noi pe care Ekol operează este cea dintre Sete și Zeebrugge, în lungime de peste 1.100 de kilometri, pe care noul tren bloc o parcurge în aproximativ 22 de ore.

Cu o frecvență de două ori pe săptămână şi o capacitate de 44 unităţi, trenul pleacă din Sete miercuri şi duminică, la 18:30 şi ajunge în Zeebrugge joi şi luni, la ora 16:00.

Din Zeebrugge, trenul pleacă marți şi vineri, la 11:30 şi ajunge miercurea şi duminica, la 7:50. Acest tren îl înlocuieşte pe cel operat de Ekol între Trieste şi Zeebrugge, având o capacitate mai mare.

A doua rută pe care Ekol operează tren bloc săptămânal (cu o singură călătorie pe săptămână în primele luni) este între Sete şi Paris. Distanţa este parcursă în aproximativ 14 ore, trenul are o capacitate maximă de 50 unităţi, fiind cel mai lung tren din reţeaua Ekol.

VEZI ȘI: Taxarea camioanelor în Olanda nu se va întâmpla mai devreme de 2023

Ambele conexiuni feroviare (Sete-Paris, Sete-Zeebrugge) sunt realizate în colaborare cu operatorul feroviar VIIA.

Datorită lansării acestei noi conexiuni și a creșterii frecvenței celor actuale, Ekol salvează lunar peste 41.000 de copaci, echivalentul unei păduri de dimensiunea a 97 de terenuri de fotbal, precum și 914.000 kg.

O nouă navă Ro-Ro și o nouă conexiune maritimă
Ekol a început să utilizeze o nouă navă Ro-Ro, Fadiq, cu o capacitate de 280 de remorci.

Capacitatea se poate extinde, ajungând la un număr de 340 de unități, deoarece pot fi folosite containere suprapuse. Cu o lungime de 210 metri și o capacitate de 32.770 tone brute, FADIQ atinge o viteză maximă de 21.3 noduri.

În urmă cu patru ani, Ekol a lansat Ayshe, cea mai rapidă navă Ro-Ro din lume, care leagă Sete de Izmir în doar 56 de ore.

Transportul dus-întors presupune plecare joi seară din Sete și sosire în Izmir duminică dimineață.

Acest concept de transport a permis unor numeroși clienți din Turcia, Maroc și Tunisia să-și îmbunătățească vânzările și să-și schimbe strategia de achiziții: să cumpere mai mult, în cicluri scurte.

Începând din martie, cea de-a doua navă Ro-Ro va pleca în fiecare duminică seară din Sete și va sosi în Izmir miercuri seară. Din Izmir, se va pleca joi dimineață, cu sosire în Sete duminică dimineață.

Este important de menționat faptul că rețeaua Ekol presupune conectarea zonelor Izmir și Istanbul, între cele două porturi existând servicii frecvente de ferry shuttle.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.