Elvețienii de la smARTec mizează pe două MAN TGE echipate cu tracțiune integrală

smartec
Sectorul van-urilor este unul extrem de vast, iar marii producători reușesc să vină cu produse complementare, dar mai ales cu rivali pentru fiecare vehicul din gama celorlalte companii.

În aceste condiții, devine extrem de greu pentru clienți să aleagă din oferta unui anumit producător.

Elvețienii de la smARTec mizează pe două MAN TGE echipate cu tracțiune integrală

Dar până la urmă această competiție dictează evoluția și bunul mers al lucrurilor, iar clienții se orientează către producătorul care oferă serviciile de care au mai multă nevoie.

În cazul elvețienilor de la smARTec, MAN a reprezentat producătorul care a reușit să bifeze cele mai multe criterii din caietul de sarcini. Bavarezii nu au impresionat doar cu partea de service, ci și prin calitățile oferite de van-ul TGE.

„Sistemul de tracțiune integrală a fost principalul motiv pentru care am ales un MAN TGE. Vara avem de traversat drumuri acoperite cu nori, iar iarna ne confruntăm cu drumuri pline cu zăpadă. Tot pe lista noastră de criterii de bază s-a aflat și capacitatea generoasă de încărcare ținând cont că aveam nevoie de sistemul de tracțiune intgrală”, a declarat unul dintre repezentanții companiei.

Reprezentanții smARTec spun că flota pe care o dețin este alcătuită din 63 de vehicule: 19 turisme, 12 utilitare, 7 tractoare, 13 camioane cu remorcă și 12 camioane cu semiremorcă.

Dintre acestea, doar câteva sunt echipate cu un sistem de tracțiune integrală, iar în timpul iernii sunt nevoiți să piardă timp prețios pentru montarea/demontarea lanțurilor. Conform oficialilor, le-ar fi mult mai simplu dacă toate vehiculele ar fi echipate cu un sistem de tracțiune integrală.

VEZI ȘI: Camionul MAN TGS 50.500 10×8 cu numărul 100 a fost livrat în Olanda

Pentru a scăpa de o parte dintre probleme, smARTec a ales două unități MAN TGE cu tracțiune integrală pe care le-au pus la treabă imediat. Vehiculele au fost livrate la finalul lui 2018, iar în ianuarie 2019 șoferii au avut parte de o supriză plăcută.

„Doar treburile pe care suntem nevoiți să le facem în ianuarie și februarie pe lacul înghețat de la St. Moritz ar fi generat un efort suplimentar dacă nu aveam cele două TGE cu tracțiune integrală”, a completat unul dintre oficialii companiei.

Sistemul de tracțiune integrală oferit de MAN permite selectarea unui mod 4×2 sau a celui 4×4. Pe porțiunile cu asfalat curat, modul 4×2 oferă un consum de carburant și o eficiență asemănătoare cu cele ale unei utilitare fără tracțiune integrală. Și toate acestea în condițiile în care MAN TGE 4×4 trebuie să „transporte” și masa suplimentară a sistemului de tracțiune integrală.

„Nu am observat nicio diferență în ceea ce privește consumul de carburant comparativ cu celelalte utilitare în versiuni 4×2”, au declarat oficialii smARTec.

Sistemul de tracțiune integrală oferit de MAN funcționează cu un ambreiaj multi-disc capabil să transmită cuplul către puntea care pierde aderența în doar 0.084 de secunde. Acest transfer se face nu doar rapid, ci și eficient și fără să producă efecte nedorite la nivelul confortului.

În 2018, compania smARTec a aniversat 20 de ani de la înființare. Aceasta are acum 50 de angajați full-time și încă 200 de freelanceri. Compania operează la nivel global și se ocupă cu transportul și pregătirea echipamentelor sonore și luminoase dedicate concertelor.

Follow #infotrucker