Știri

“Eroii din logistică”, o campanie de imagine pentru atragerea forței de muncă în transport

Inițiativa “Die Wirtschaftsmacher” și PROFI – Pro Fahrer-Image vor lansa campania de imagine “Eroii din logistică”, scopul principal fiind acela de promovare a muncii și atragere de personal în sectorul de transport și logistică.

Cele două asociații se vor întâlni în luna septembrie la Berlin pentru a vedea care sunt provocările din această industrie și cum pot fi rezolvate aceste probleme, în special cea a lipsei de personal din acest domeniu.Tot la Berlin, se va da startul și campaniei de imagine “Eroii din logistică”.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Cele două asociații vor să îmbunătățească imaginea sectorului de logistică și să-l facă mai atractiv pentru tinerii aflați în căutarea unui loc de muncă în momentul în care își aleg o carieră. Industria de logistică este pe locul 3 în sectorul economic din Germania.

VEZI ȘI: Poliția germană vrea să reducă accidentele cauzate de utilizarea telefonului mobil la volan

Parteneriatul dinttre cele două asociații este susținut de alte peste 90 de companii, asociații și sindicate din această industrie, precum: Airbus, BMW, DB Cargo, VW, EDEKA, Globus, BGL, Duvenbeck, ITG, Kühne + Nagel, LGI, LOXXESS, Meyer Logistik, Seifert Logistics, ZUFALL, AEB, PSI, Siemens Digital Logistics sau Timocom, dar și de Ministerul Transporturilor și al Infrastructurii Digitale (BMVI) și de asociații precum Asociația Germană de Logistică (BVL), Asociația de coletărie și logistică express (BIEK), Asociația Germană de Transport și Logistică (DSLV), Forumul German pentru Trafic, Inițiativa Logistikimmobilien (Logix) și Asociația Industriei de Automobile (VDA).

Noua campanie se va derula, începând din septembrie, sub sloganul “Eroii din logistică” („Logistikhelden“), iar scopul principal este de a arăta atractivitatea acestui domeniu și de a atrage personal în această zonă.

Din aceeași categorie...

Back to top button