CamioaneȘtiri

Natural Power, versiunea „super-eco” a lui Iveco Eurocargo

Într-un articol anterior vă spuneam de cele două propulsoare, Tector 5 și Tector 7, cu tehnologie HI-SCR ce echipează noul Iveco Eurocargo. Însă lucrurile nu se opresc aici! Iveco propune și o variantă pe gaz, Eurocargo Natural Power.

Lider european în sectorul utilizării gazelor naturale ca sursă de energie (5.500 autobuze și 8.500 de furgonete și camioane, în funcțiune), Iveco are în momentul de față cea mai largă gamă de motoare CNG și LNG din segmentul vehiculelor comerciale. Având în vedere cifrele de mai sus, era de așteptat ca noul Iveco Eurocargo să aibă o variantă „super-eco” cu un motor Tector de 6 litri ce funcționează cu gaz natural comprimat (CNG) și dezvoltă 210 CP. Datorită reproiectarea bobine de inducție, a supapelor, pistoanelor și a simeringurilor, Iveco a obținut beneficii semnificative în domeniul eficienței, emisiilor și mentenanței.

De asemenea, noul Iveco Eurocargo Natural Power livrează performanțe îmbunătățite – putere de 204 CP și cuplu maxim de 750 Nm. Deja conform cu cerințele de emisii Euro VI Etapa C, acesta poate intra în zonele din centrele orașelor, un avantaj cheie în misiunile de livrare în zonele cu restricții de noxe. Chiar dacă în România nu există o rețea de alimentre cu CNG sau restricții privind noxele în zonele urbane, soluția Iveco pentru Eurocargo nu este de neglijat ca achiziție de viitor.

Natural Power, versiunea „super-eco” a lui Iveco Eurocargo

Avantajele oferite de tehnologia cu gaze naturale sunt numeroase, atât din punct de vedere al durabilității cât și din punct de vedere economic. În ceea ce privește protecția mediului, propulsia cu metan este soluția tehnică cea mai eficientă în viitorul apropiat pentru rezolvarea problemele legate de poluare în zonele urbane, ceea ce-o face singura alternativă reală la benzină și motorină.

În ceea ce privește emisiile, gaze naturale sunt considerate un combustibil „curat” deoarece elimină cu până la 10% mai puțin CO2, 35% mai puțin NOx și cu 95% mai puține pulberi în suspensie decât un diesel.

Mai mult decât atât, modelul Eurocargo Natural Power sunt extrem de silențioase, și acest lucru îl face perfect pentru serviciile de transport urban pe timp de noapte.

Citește și alte articole despre noul Iveco Eurocargo:
Tehnologia HI-SCR disponibilă pe Iveco Eurocargo
Noul Iveco Eurocargo: Camionul pe care orașul îl iubește

Noul Eurocargo: Versatilitate, funcționalitate și confort
Primele imagini cu noul Iveco Eurocargo 2015

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram,Twitter, YouTube

Din aceeași categorie...

Back to top button