In FocusTop News

Europa are nevoie de o rețea gigant de stații de încărcare MCS

Europa are nevoie de o rețea gigant de stații de încărcare MCS (Megawatt Charging System) pentru a-și atinge obiectivele de mediu, potrivit Berylls.

Firma de consultanță în domeniul managementului auto Berylls a prezentat o analiză prin care arată clar că – pentru a reduce emisiile de CO2 ale camioanelor cu 90% până în 2040, respectiv cu 45% până în 2030, așa și-a propus – nu este suficientă doar tranziția către camioane electrice, ci și dezvoltarea unei rețele gigant de stații de încărcare MCS.

Pentru a atinge aceste obiective, Europa are nevoie de o infrastructură completă de încărcare de înaltă performanță.

În opinia Berylls, rezolvarea nevoii de încărcare rapidă în Europa este un factor crucial pentru ca transportul greu de mărfuri pe distanțe lungi să facă trecerea cu succes către electromobilitate. În plus, colaborarea între toate grupurile de interese este crucială. Fără această abordare colaborativă, realizarea obiectivelor UE și viabilitatea pe termen lung a camioanelor electrice nu pot fi garantate.

VEZI ȘI: Holcim a comandat 1.000 de camioane electrice eActros 600

Bazele calculelor efectuate de Berylls cu privire la necesitatea unor sisteme de încărcare MCS (megawatt) sunt realiste: experții Berylls presupun că autovehiculele comerciale grele din transportul european pe distanțe lungi parcurg distanțe de 300 până la 360 de kilometri în timpii de conducere prevăzuți de lege consumă în jur de 360 până la 430 de kilowați oră.

În acest context, sunt necesare stații de încărcare MCS pentru a permite încărcarea în timpul pauzelor legale de 45 de minute pentru următorii 300 – 400 de kilometri.

Aceasta înseamnă că ar trebui să fie instalate peste 10.000 de stații de încărcare MCS până în 2030. Spre deosebire de sectorul auto, aceste puncte de încărcare XXL ar trebui, de asemenea, să poată fi rezervate în avans, pentru a răspunde cerințelor logistice.

Din aceeași categorie...

Back to top button