EconomicȘtiri

Evoluție pozitivă pentru DKV Euro Service în România

DKV este pe drumul cel bun spre a-și atinge obiectivele în 2016 și înregistrează vânzări excelente, cele mai bune din istoria companiei.

În ciuda faptului că preţul la motorină creşte mai lent decât era preconizat, DKV a înregistrat creșteri considerabile în toate domeniile de activitate ale companiei.

În sfera tranzacțiilor cu carburanţi, DKV Euro Service susține că a fost în măsură să compenseze efectele preţului scăzut al motorinei. De altfel, acest lucru poate fi dovedit în reţeaua DKV cu 724 de staţii partenere în România şi în peste 43.000 staţii de carburanți din Europa.

Evoluție pozitivă pentru DKV Euro Service în România

DKV a continuat să extindă rețeaua de puncte de acceptanță mai mult decât alți jucători din piață, în țările cu tradiție, cum ar fi Franța și Italia. Anul acesta au fost adăugate 100 de noi stații în toată Europa, jumătatea dintre acestea fiind deja operaționale.

Pentru a răspunde nevoilor clienților și mai bine în viitor DKV se implică din timp și joacă un rol important în dezvoltarea de noi produse și servicii.

[perfectpullquote align=”full” cite=”Robert Vass, Country Manager România și Ungaria DKV Euro Service” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Venim în întâmpinarea clienţilor care au un interes evident pentru serviciile premium şi atribuim o importanţă deosebită selecţiei, calității, serviciilor şi celei mai bune consilieri.[/perfectpullquote]

Compania este printre primele care au lansat European Electronic Toll Service (EETS), un aparat de bord valabil în toată Europa pentru toate taxele în sistem GNSS și DSRC. DKV duce mai departe, în mai multe piețe, interoperabilitatea transfrontalieră în domeniul colectării taxelor de drum, cu propriul aparat de bord, parte a proiectului Regional European Electronic Toll Service (REETS).

VEZI ȘI: TimoCom a introdus funcția de încărcare și descărcare a documentelor

Totodată, DKV Euro Service investește continuu în personalul de consultanță pentru clienți. Efectul pozitiv ale acestei măsuri a fost deja confirmat de către clienţi în cadrul sondajului anual de măsurare a performanţei. Peste 30.000 de clienţi din Europa, inclusiv 1.000 din România, au răspuns sondajului, iar 67.7%, un rezultat de top în industrie, ar recomanda serviciile DKV altor companii de transport.

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button