F.A. Kruse operează primul Volvo FH cu LNG din Germania

F.A. Kruse a achiziționat primul Volvo FH cu LNG din Germania
F.A. Kruse din Brunsbüttel este prima companie din Germania care utilizează un Volvo FH cu LNG în operațiuni de transport.

Începând cu noiembrie 2018, compania F.A. Kruse din Brunsbüttel oferă servicii de transport mai durabile, cu ajutorul primului camion Volvo FH cu LNGdin Germania.

F.A. Kruse operează primul Volvo FH cu LNG din Germania

“Utilizarea gazului natural în cadrul operațiunilor de transport reprezintă o temă importantă de mai multă vreme în cadrul companiei noastre”, spune Friedrich A. Kruse.

De altfel, Friedrich A. Kruse avea să afle mai multe despre propulsia cu gaz natural a lui Volvo Trucks în 2014, în cadrul unui târg de vehicule comerciale, pe când acesta tehnologie se afla în dezvoltare.

„Am vrut să comand în 2014 un astfel de camion direct de la stand. Am așteptat patru ani pentru dezvoltarea tehnologică și astăzi visul meu în legătură cu propulsia alternativă a devenit realitate. Suntem prima companie de transport din Germania care operează un Volvo FH cu LNG”, afirmă Friedrich A. Kruse.

Înainte de a-l achiziționa, proprietarul companiei F.A. Kruse a mers la Göteborg în Suedia pentru a testa personal noul camion cu gaz natural al suedezilor.

VEZI ȘI: Presiune pentru introducerea cât mai rapidă pe piață a camioanelor cu propulsii alternative

„Senazația la condus și manevrabilitatea sunt diferite față de camioanele diesel”, declară șeful F.A. Kruse.

Astfel, în urma testelor efectuate și a informațiilor primite de la specialiștii Volvo Trucks, șeful companiei F.A. Kruse a fost convins de performanțele notabile ale lui Volvo FH cu LNG.

F.A. Kruse a achiziționat primul Volvo FH cu LNG din Germania

Atât de mulțumit și încântat este Kruse de primul Volvo FH cu gaz, încât a anunțat că va mai achiziționa încă patru camioane similare.

Pe lângă protecția mediului, Friedrich A. Kruse s-a concentrat și asupra costurilor cu carburantul și a taxelor de drum, în condițiile în care un camion al companiei efectuează anual 200.000 km.

Camioanele alimentate cu gaz natural sunt scutite de la plata taxelor de drum din Germania până în 2020.

infoPOINT

Camionul este vopsit în culorile companiei, design exterior fiind identic cu cel al camioanelor diesel din flotă. Doar însemnele de pe rezervor scot în evidență faptul că este un camion alimentat cu gaz.

Kruse alimentează camionul la o stație de alimentare cu LNG construită pe ruta sa.

FH-ul cu LNG al companiei F.A. Kruse nu este doar primul camion Volvo cu gaz din Germania, ci și primul camion cu motor diesel alimentat cu gaz, restul camioanelor de pe piață având motor ce funcționează pe principiul Otto.

Acest lucru îi oferă lui Volvo FH cu LNG un cuplu identic cu cel al camioanelor diesel, astfel că, poate tracta ansambluri de până la 25.25 m lungime, un avantaj în ceea ce privește eficiența și costurile.

Follow #infotrucker