
Goodyear și FC Bayern München, cea mai de succes echipă din Germania, intră într-un parteneriat de sponsorizare ce va începe oficial de la 1 ianuarie 2016.
Acordul încheiat pe mai mulți ani include un perimetru de publicitate în cadrul meciurilor din Bundesliga disputate acasă și un pachet de alte drepturi de publicitate.
Pentru vedetele din fotbal care vor experimenta calitatea extraodinară a produselor Goodyear se numără Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomas Müller și Manuel Neuer. Anvelopele Goodyear au echipat deja atât mașinile private ale câtorva jucători, cât și autocarul echipei.
Goodyear a intrat în acest parteneriat având în minte piața de la nivel global după cum a afirmat Darren Wells, Președinte al Goodyear Tire & Rubber Co. subsidiara Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
[pullquote align=”full” cite=”Darren Wells, Președinte al Goodyear Tire & Rubber Co” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Bayern München și Goodyear au ambele o puternică orientare globală. Meciurile sunt difuzate peste tot în lume, iar echipa are peste 400 milioane de fani pe toate continentele. Ambii parteneri au o puternică reputație pozitivă care trece de granițele unei țări. Ambele mărci au în comun o moștenire lungă și puternică, pasiunea pentru a câștiga, și angajamentul pentru inovare.[/pullquote]Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube