Transport 4.0Știri

Fleetboard Truck Guard poate rezolva problema furtului de carburant

Jurnaliștii prezenți în cadrul evenimentului Fleetboard au votat ca aplicația Fleetboard Truck Guard să intre în etapa de pre producție.

Știți, la începutul lui mai am fost la Munchen, unde, am participat la evenimentul de prezentare al noilor funcții Fleetboard care utilizează cele mai noi tehnologii bazate pe HERE, Big Data, soluții cloud și realitate augmentată.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Pe lângă prezentarea acestor noutăți, Daimler ne-a pus în rolul juriului din “Elevator Pitch”, unde fiecare șef de proiect are un maxim de 5 minute (nemțește, pe ceas!) în care să prezinte echipei de produse digitale ideea sa și să-i convingă de beneficiul pentru client.

Astfel, a trebuit să jurizăm 3 idei de viitoare produse digitale, Fleetboard Truck Guard, Fleetboard Trucker Buddy și Fleetboard Road Distress Monitoring.

Cel din urmă a fost votat de voi, cei care ne-ați urmărit pe Facebook, dar și de noi.

A câștigat Fleetboard Truck Guard. Glumind puțin, se pare că cei cărora le place să audă cum li se fură motorina sunt mai mulți.

Suntem in #TheSharkRoom si ne aflam in situatia de a vota pentru una din cele trei aplicatii mobile prezentate: Truck…

Posted by Infotrucker on Monday, May 8, 2017

În fine, nu comentăm decizia, deși ideea favoritei noastre Sheherazade Benzerga (FleetBoard Destress Monitoring) merita victoria, cum s-ar spune.

Cel mai mare număr de jurnaliști au votat pentru Fleetboard Truck Guard, ceea ce trimite ideea mai departe către “Shark Tank”, locul unde aplicația trebuie să aibă la final o logică financiară.

Fleetboard Truck Guard a intrat în stadiul de concepere

Dacă majoritatea vocilor din “Shark Tank” susțin ideea, echipa de proiect începe să muncească la implementarea și dezvoltarea viitoare a produselor până la lansarea pe piață.

Ce este FleetBoard Truck Guard
Obiectivul Fleetboard Truck Guard este de a preveni furtul de combustibil prin monitorizarea vehiculelor cu ajutorul diferitelor tehnologii existente cum ar fi senzori sau camere suplimentare, instalate direct pe camion.

Aceste dispozitive sunt conectate digital atât cu vehiculul, cât și cu o aplicație.

De îndată ce se detectează un furt, o alarmă și un mesaj sunt trimise automat către “panoul de bord” al managerului de flotă și pe dispozitivul mobil al șoferului de camion.

Discuții cu partenerii și clienții
Steven Quaak, tipul care a propus Fleetboard Truck Guard a avut la dispoziție patru săptămâni pentru a forma o echipă de proiect alături de care să construiască un concept de produs și să-l asocieze cu un plan de afaceri. Nimic imposibil la nemți.

În cazul Fleetboard Truck Guard, Steven Quaak și echipa sa au purtat mai multe discuții cu departamentul de dezvoltare, vânzări și marketing al Mercedes-Benz Trucks și cu peste 20 de clienți din cinci țări diferite.

VEZI ȘI: Waberer’s a achiziționat compania poloneză Link Spedition

Deși discuțiile au identificat o serie de obstacole tehnice, în special în ceea ce privește modernizarea senzorilor, camerelor de luat vederi și asigurarea unei alimentări electrice adecvate atunci când motorul este oprit, echipa a continuat să-și susțină ideea.

Din perspectiva clienților, există o cerere considerabilă pentru o soluție de acest tip ca mijloc de prevenire a furtului de combustibil, dar cerința nu este de a investi într-un hardware suplimentar.

De asemenea, discuțiile au identificat, că, în primul rând, clienții ar dori să aibă un fel de sistem de supraveghere care să arate pur și simplu orice nereguli legate de combustibil.

De la ideea hardware la o soluție pur digitală
Având în vedere acest feedback, echipa de proiect a reluat abordarea inițială de furnizare a unei soluții cu ajutorul hardware-ului. Accentul se pune acum pe o soluție pur digitală care implică un nivel scăzut al investițiilor și necesită doar un minim de muncă în final – atât pentru Fleetboard, cât și pentru clienți – ceea ce este mult mai atractiv și mai rapid implementabil.

Primul pas: Raportul de carburant
Primul pas specific ce trebuie făcut de echipă este un raport privind combustibilul, care implică o evaluare a datelor pentru a descoperi și evidenția anomaliile, ca de exemplu nivelul de combustibil prea scăzut atunci când consumul a fost scăzut.

Pentru a face față acestei situații, Fleetboard dezvoltă o soluție bazată de Big Data, care este deja capabilă să compare datele existente privind nivelele de umplere, consumul sau viteza medie a camioanelor, cu anomalii care pot apărea în ceea ce privește nivelul umplerii rezervorului sau consumul de combustibil.

Clientul primește o comparație inteligentă a rezultatelor, permițându-le să tragă concluzii despre pierderile de combustibil. Această soluție elimină munca de a compara datele privind alimentările și datele telematice cu datele și orele pentru a identifica neregulile. Întocmirea raportului ar trebui să fi posibil zilnic, săptămânal sau lunar.

Fleetboard Truck Guard a intrat în stadiul de concepere

Prin urmare, clienții vor fi capabili să tragă concluzii cu privire la locurile și orele în care combustibilul este cel mai des furat și să introducă contramăsuri.

Șoferii pot, de exemplu, să fie instruiți să se asigure că nivelul de combustibil al oricărui vehicul parcat în locuri vulnerabile sau în vremuri vulnerabile este scăzut sau chiar să lase capacul de umplere deblocat, pentru a reduce la minimum pierderile și pagubele financiare.

Echipa de proiect a pregătit o machetă inițială a raportului privind combustibilul și va testa în scurt timp soluția cu primii clienți.

Update în timp real
Marele avantaj al serviciilor digitale este faptul că acestea pot fi corectate sau actualizate instant. O evoluție ulterioară ar putea, de exemplu, ca Fleetboard Truck Guard să poată indentifica chiar și discrepanțe minore legate de combustibil (ordin de litri sau subdiviziune), chiar și în timpul orelor de nefuncționare a vehiculelor, permițând trimiterea unei alerte în timp real către compania de transport.

Șoferul sau poliția ar putea fi imediat avertizați prin mesaj text sau e-mail.

Următorul pas ar fi conectarea cu vehiculul, prin care camionul ar porni luminile sau ar suna din proprie inițiativă în cazul în care se primește o alertă în timp real.

Echipa proiectului va prezenta acest prototip echipei de produse digitale la următoarea întâlnire “Shark Tank”.

Apoi este de datoria echipei de produse digitale să decidă dacă soluția Fleetboard pentru reducerea furtului de combustibil ar trebui luată în considerare.

Cam aștia sunt pașii care trebuiesc urmați pentru a dezvolta un produs digital.

Tare suntem curioși care sunt pașii în dezvoltarea unui camion. Voi?

Din aceeași categorie...

Back to top button