
In 2005, FM Logistic isi incepea activitatea in China, initial furnizand servicii de transport in Pinghu, iar 2 ani mai tarziu, grupul extinzandu-si activitatea in Shanghai unde au construit prima platforma logistica.
Ulterior a urmat dezvoltarea retelei de transport in cadrul a alte cinci provincii cineze.
In prezent, la celebrarea celor 10 ani de activitate, FM Logistic China este una dintre companiile de succes din China, are acoperire la nivel national, 300 de angajati si a inregistrat in ultimul an fiscal o crestere de 40% a cifrei de afaceri.
Pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor, parte din strategia de dezvoltare a companiei pentru urmatorii 3 ani este deschiderea unor noi platforme logistice in jurul principalelor orase si extinderea retelei de distributie din sud-estul tarii- in Xiamen (provincia Fujian) si in Chengdu (provincia Sichuan, din centrul Chinei).
Conform planului de dezvoltare, urmatoarea platforma logistica va fi inaugurata in acest an, in zona Wuhan.
In 2014, FM Logistic China a crescut portofoliul de clienti, semnand contracte cu companii locale precum Joyoung (producator de electronice ) care a desemnat FM Logistic ca fiind “Cel mai bun furnizor de servicii al anului 2014” dintr-un total de 50 de companii.
Intentionam sa devenim un jucator cheie pe piata logistica din China, un nume de referinta pentru companiile din sectoarele de piata carora ne adresam precum FMCG, retail, produse industriale si electronice etc., asa cum suntem in prezent in domeniul transportului a explicat Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic.
Petrecerea aniversara FM Logistic a fost organizata in data de 8 iunie la The House of Roosevelt in Shanghai, la care au participat reprezentantii a 50 de companii precum Auchan, Carrefour, Décathlon, Unilever, Joyoung.