FM Logistic și DMP Chemins du Soin au bătut palma

FM Logistic și DMP Chemins du Soin au bătut palma

FM Logistic şi DMP Chemins du Soin a anunțat oficial definitivarea tuturor procedurilor operaţionale necesare funcţionării centrului de distribuţie a produselor cosmetice comercializate de către DMP Chemins du Soin în România.

Parteneriatul dintre FM Logistic şi DMP Chemins du Soin în România include servicii de management al platformei de depozitare, servicii logistice de recepţionare, depozitare, manipulare şi pregătire pentru expediţie la marile lanţuri de retail din România, precum şi gestionarea informatică a fluxurilor de produse.

FM Logistic și DMP Chemins du Soin au bătut palma

În septembrie 2014 DMP Chemins du Soin a decis să intre pe piaţa românească pentru a fi mai aproape de clienţii săi şi avea nevoie de un jucător puternic pentru a sprijini strategia de expansiune în România şi astfel a început parteneriatul dintre DMP Chemins du Soin şi FM Logistic. Ambele companii sunt afaceri de familie de origine franceză, nelistate la bursă, cu filozofie şi model de business destul de similare, iar dezvoltarea organică este preferată.

Sectorul produselor cosmetice şi de lux este un segment strategic pentru FM Logistic şi face parte din planul de dezvoltare FM Logistic pentru 10 ani, reprezentând o oportunitate de creştere.

FM Logistic îşi consolidează poziţia de logistician preferat în logistica produselor cosmetice din România şi îşi extinde operațiunile logistice oferite în prezent jucătorilor de top precum L’Oreal, Yves Rocher, Top Line și Marionnaud.

În anul 2003 FM Logistic a decis să deschidă o filială în Romania-FM Romania- la început în Timişoara (zona Timiş) şi astfel a început istoria FM Logistic în România cu primul client- compania Nestle.

Curând după aceea afacerea FM România s-a extins, şi-a dezvoltat gama de servicii şi prin urmare portofoliul de clienţi s-a mărit. În prezent FM Logistic oferă clienţilor săi soluţii logistice personalizate pentru optimizarea operaţiunilor din cadrul lanţului de aprovizionare, de la depozitare şi distribuţie până la servicii cu valoare adăugată (co-packing) şi operează trei platforme logistice în Romania- în zona Timiş, Bucureşti şi Dâmboviţa.

De la o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro după primul an de activitate, compania şi-a mărit valoarea afacerii la peste 23 milioane de euro (la 31 martie 2014), are 450 de angajaţi şi 49,000 m² suprafaţă de stocare. Ca pondere în cifra de afaceri, activitatea de transport intern reprezintă 59%, depozitarea şi activitatea de manipulare 38% din veniturile obţinute, iar cea de co-packing 3%.

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.