Camioane

FM Low Entry, primul camion Volvo doar cu versiune electrică

Volvo Trucks a lansat primul său camion dezvoltat doar pentru propulsie electrică, FM Low Entry, destinat aplicațiilor urbane.

Cea mai nouă prezență în programul Volvo Trucks de camioane electrice este Volvo FM Low Entry, un camion greu dezvoltat pentru a gamă largă de aplicații de transport în mediul urban (colectare de deșeuri, distribuție sau construcții).

Cabina cu intrare joasă are o vizibilitate excelentă, FM Low Entry primind 5 stele conform standardului Direct Vision din Londra.

Volvo FM Low Entry

Camionul se bazează pe modelul FM, dar cabina spațioasă a fost coborâtă și mutată mai în față. Rezultatul este o cabină cu o singură treaptă de acces și podea plată, care ușurează mișcările șoferului și ale echipajului.

Volvo FM Low Entry

Pentru a arăta că modelul este complet nou, el a primit o parte frontală specială, diferită de a modelelor FM. La fel ca la noua cabină Aero, partea frontală este mai înclinată, sub parbriz apare logo-ul Volvo, iar sigla Volvo a fost coborâtă pe grilă. Aspectul este completat de sistemul de camere video Camera Monitor System (CMS).

Volvo FM Low Entry

VEZI ȘI: Test cu Volvo FM și FH Electric: Amintiri din era diesel

Noul Volvo FM Low Entry va fi vândut inițial în Europa, Turcia și Coreea de Sud. Vânzările vor începe în primul trimestru al anului 2024, iar producția în al doilea trimestru.

Volvo FM Low Entry

 

Camionul este echipat cu sistemul Volvo Dynamic Steering, pentru o manevre fără efort și vibrații reduse. Cabina poate fi configurată cu zero până la 3 locuri pentru pasageri. În versiunea cu 3 pasageri, scaunele acestora sunt plasate în spatele cabinei, pentru a nu intra în câmpul de vizibilitate al șoferului.

Volvo FM Low Entry

Sunt disponibile două cabine: Sleeper cab (1.575 mm înălțime internă) și Extended/High sleeper (1.945 mm). Sunt posibile configurații de axe 4X2, 6X2, 6X4, 8X2, 8X4 (ampatament între 3.900 și 6.000 mm), pentru mase maxime între 19 și 32 de tone.

FM Low Entry are un motor electric de 330 kW și 4 pachete de baterii, cu o capacitate totală de 360 kWh, pentru o autonomie de până la 200 km. Încărcarea bateriilor se poate face la puteri maxime de 250 kW (DC) și 43 kW (AC).

Din aceeași categorie...

Back to top button