Fomco GPS își propune o vară fără griji și eficiență crescută de combustibil

Fomco GPS își propune o vară fără griji și eficiență crescută de combustibil

Ce poți face cu factura de combustibil ca să meargă în jos, în timp ce te bucuri de temperaturile în creștere? Prietenii de la Fomco GPS și-au propus să te scăpe de griji pe perioada vacanței!

Vara este sezonul în care lăsăm munca și oboseala acumulată deoparte și plecăm în concediu alături de cei dragi pentru a ne umple din nou de energie și pentru a ne relaxa. Cu o mulțime de șoferi plecați în curse, repartizați pe o arie geografică mare, poate fi greu să știm fiecare ce face. Și cu toate că este imposibil să nu pierdem nici un strop de combustibil, sigur nu doriți să ajungeți la pierderi uriașe de carburant zilnic.

Un prim pas în realizarea de economii la factura de carburant este să descurajați mersul în gol al motorului. În lipsa unui sistem de răcire staționar, pe timpul verii, șoferii sunt tentați să țină camioanele pornite în staționare pentru a beneficia de aerul condiționat. Însă, potrivit unui studiu realizat de Ford, staționarea timp de o oră cu motorul pornit reprezintă echivalentul a 40 kilometri parcurși. Recomandarea noastră este să echipați camioanele cu sisteme de răcire staționare, pentru un consum de combustibil redus și pentru a oferi un mediu de lucru confortabil. Știind că în medie un camion consumă peste 30 litri la 100 kilometri parcursă, mersul în gol chiar și pe o perioadă scurtă, acumulat de la toată flota, va consuma o cantitate uriașă de combustibil.

Fomco GPS își propune o vară fără griji și eficiență crescută de combustibil

Dacă urmăriți timpul în care fiecare motor stă la ralanți, puteți analiza personal aceste pierderi și puteți lua măsuri pentru stoparea lor prin monitorizarea cheltuielilor de combustibil.

Este un adevăr urât faptul că unii șoferi, atenție(!), nu toți, profită de angajatorii lor pentru a-și face „economii” personale pe lânga rezervoarele camionului. O canistră de motorină de câțiva litri reținută de șofer poate părea puțin, însa acumulat la numărul de șoferi care profită în acest fel ori numărul de zile lucrate în cadrul companiei, se pot înregistra pierderi extrem de mari.

Mai mult, acceptarea tacită a acestei practici încurajează crearea un obicei prost între angajații. Combustibilul poate fi monitorizat foarte ușor și precis prin sonde litrometrice introduse în rezervor.

VEZI ȘI: Sfaturile FOMCO privind achiziția un sistem GPS de monitorizare flota

Urmăriți viteza de deplasare a șoferilor, deoarece, rularea la viteze corespunzătoare are mai multe beneficii. În primul rând, mai puține sancțiuni contravenționale, apoi un consum mai mic de ombustibil, uzură normală a pieselor și nu în ultimul rând o probabilitatea mai mică de accident.

Conform Departamentului de Energie al Statelor Unite, excesul de viteză poate crește consumul de combustibil cu până la 33%. Altfel zis, ați putea crește distanța parcursă a flotei în același buget cu o treime, doar dacă aveți grijă ca șoferii să conducă într-un mod regulamentar. Ca și recomandare, experiții din cadrul departamentelor de training din cadrul producătorilor de camioane propun 83-85 km/h viteză de croazieră. Pe lângă economia de combustibil realizată, și siguranța rutieră este crescută.

Rapoarte de staționare 
Știm acum că putem urmări și reduce considerabil consumul de combustibil, dar știm și faptul că nimeni nu vrea să lucreze în timpul concediului, chiar dacă asta ar însemna urmărirea a câtorva rapoarte.

FomcoGPS pune la dispoziția clienților săi monitorizarea auto externalizată, unde interpretarea datelor furnizate de GPS și sonda litrometrică este realizată de către o echipă de specialiști cu experiență în acest domeniu.

Petru mai multe informații despre acest serviciul de tip „monitorizare externalizată”, vă recomandăm să luați legătura cu ei.

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker