Camioane

Ford F-Max facelift: direcție electrohidraulică și motor mai economic

La peste 4 ani de la lansare, Ford F-Max vine cu un facelift care aduce noutăți de design, direcție electrohidraulică și un motor mai economic cu 5,5%.

Prima noutate este sistemul electro-hidraulic de direcție EHPAS, care vine cu 3 moduri de funcționare. De exemplu, la viteze mici se folosește modul confort: forța necesară mișcării volanului a fost redusă cu 70%, pentru manevre facile și un confort maxim pentru șofer.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

În majoritatea cazurilor se va folosi modul echilibrat, care asigură un compromis bun între confort și stabilitate. La viteze mari este recomandat modul stabil, cu comportament asemănător cu cel al actualului sistem hidraulic de direcție.

Motorul de 500 CP, 2.500 Nm și frână de motor de 400 kW a primit de asemenea o nouă generație, cu un consum mai mic cu până la 5,5%. Producătorul nu a dat detalii despre modificările aduse motoarelor, dar rămâne valabil modul Eco, în care puterea maximă este limitată la 450 CP. Pentru autonomie maximă și alimentări convenabile, F-Max este disponibil cu rezervoare de motorină de până la 1.350 de litri.camio

VEZI ȘI: Primul tuning extins pentru Ford F-Max

O a treia mare noutate pentru Ford F-Max facelift este și disponibilitatea unui pachet Luxury. Acesta vine cu detalii de design exterior, precum logul F-Max cromat de pe grila față, mânere de uși negre, pasajele roților negre și stickerele negre de pe carenajele dintre axe.Ford F-Max facelift: direcție electrohidraulică și motor mai economic

O altă noutate sunt farurile LED cu fond negru, care îmbunătățesc designul, dar mai ales vizibilitatea pe drum. Noile blocuri optice au și funcție de lumini în viraj, lumini de zi LED și opțional fază scurtă LED.

Din aceeași categorie...

Back to top button