Utilitare ușoare

Ford Otosan a produs primele unități E-Transit

Ford Pro livrează primele unități ale utilitarei electrice E-Transit pentru clienții săi din Europa, produse la fabrica Ford Otosan din Kocaeli (Turcia).

E-Transit este versiunea complet electrică a celei mai bine vândute autoutilitare din Europa. Și modelul electric este foarte cerut, cu peste 5.000 de unități comandate deja de clienții europeni. Astfel, Ford Otosan se îndreaptă acum spre capacitatea maximă de producție.

Ford Otosan a produs primele unități E-Transit

Pentru a satisfacere toate cererile de modele electrice, Ford Otosan investește două miliarde de euro și face angajări de aproximativ 3.000 de persoane pentru a crește capacitatea de producție a vehiculelor, inclusiv pentru următoarea generație de modele Transit Custom.

Ford va continua să își electrifice legendarele modele Transit pentru a se adapta diferitelor cerințe ale clienților. Până în 2024, E-Transit va fi însoțit de alte patru modele complet electrice din familia Transit, pe măsură ce Ford avansează spre obiectivul său de zero emisii pentru toate vehiculele vândute în Europa și o amprentă neutră de carbon până în 2035 pentru unitățile sale de producție din Europa, incluzând logistica și furnizorii.

VEZI ȘI: Ford Otosan preia fabrica Ford din Craiova

Ford Pro deja a dovedit durabilitatea vehiculelor E-Transit cu o testare exigentă efectuată în centrele de înaltă tehnologie din lume. Ford desfășoară în prezent un program pentru anumiți clienți, cu un număr total de 60 de E-Transit, pe diferite tipuri de caroserie, utilizate pentru activitatea cotidiană în țări precum Franța, Germania, Italia, Olanda, Norvegia și Marea Britanie. Astfel, Ford Pro este capabil să optimizeze produsele și serviciile oferite pentru a oferi eficiență și productivitate optime în afaceri.

Ford E-Transit are o autonomie de până la 315 kilometri, de aproximativ 3 ori mai mult decât în parcurg în medie majoritatea vehiculelor din flote. Modelul este disponibil în trei versiuni de caroserie: furgon, șasiu și cabină pentru echipaj.

Bateria poate fi încărcată atât la prize de curent alternativ, cât și la stații rapide de curent continuu. Încărcarea până la 100% la curent alternativ se face în aproximativ 8,2 ore. Încărcarea de la 15% la 80%, la o stație de curent continuu de 115 kW, se face în doar 34 de minute.

Din aceeași categorie...

Back to top button