Utilitare ușoare

Ford prezintă Next-Gen Ranger

Ford a lansat astăzi Next-Gen Ranger, cel mai inteligent,versatil și capabil Ranger de până acum – oferind clienților un partener de muncă și mai dezirabil.

Noua generație Ranger va fi disponibilă pentru comandă în Europa la sfârșitul anului 2022. Livrările către clienți se vor face la începutul lui 2023. Actualul Ranger este liderul european al segmentului de pick-up și a stabilit recent un nou record de vânzări, în luna septembrie pentru anul 2021 cumulat, de 45.539 de unități, cu o cotă de piață de 39,9%.

Ford prezintă Next-Gen Ranger

În România, Ford Ranger este lider al segmentului pick-up pentru al șaselea an consecutiv, cu o cotă de segment de 39,5%, conform datelor disponibile pentru perioada ianuarie-octombrie 2021. De asemenea, 72% din vânzările Ranger din România sunt înregistrate pe seriile superioare ale modelului (Limited, Wildtrak, MS-RT si Raptor).

Proiectul următoarei generații Ranger a fost condus de Centrul de Dezvoltare Ford din Australia. Echipa internațională de designeri și ingineri a lucrat cu echipe de pe tot globul, nu numai pentru a încorpora cele mai noi tehnologii, caracteristici și sisteme de siguranță Ford, ci și pentru a proiecta și testa noul Ranger conform celor mai stricte standarde Ford.

Din punct de vedere vizual, următoarea generație Ranger are un design îndrăzneț și încrezător. Designul frontal prezintă o nouă grilă și un profil de faruri în forma literei C, în timp ce o linie mediană subtilă în lateral încorporează pasaje mai pronunțate ale roților. Pentru prima dată, Ford Ranger oferă faruri cu matrice LED. În interior, se evidențiază habitaclul specific autoturismelor, utilizând materiale premium moi la atingere și ecran tactil central proeminent orientat în stil portret, cu sistemul de conectivitate și divertisment Ford SYNC 4.

Sub noua caroserie se află un șasiu îmbunătățit pe un ampatament cu 50 mm mai lung și un ecartament cu 50 mm mai lat decât actualul Ranger. Pe lista de motoare se adaugă un diesel V6 de 3,0 litri, pe lângă mai vechile motoare diesel de 2,0 litri, mono-turbo și bi-turbo. Inginerii au deplasat roțile din față cu 50 mm spre înainte, pentru un unghi de atac mai bun și o experiență mai bună în off‑road. De asemenea, amortizoarele suspensiei din spate au fost mutate în afara șinelor cadrului, pentru a oferi șoferilor și pasagerilor o călătorie mai bună atât pe șosea, cât și pe terenuri off‑road, indiferent dacă transportă marfă grea pentru sau pur și simplu ies cu familia la cină.

Sub noua caroserie se află un șasiu îmbunătățit pe un ampatament cu 50 mm mai lung și un ecartament cu 50 mm mai lat decât actualul Ranger. Pe lista de motoare se adaugă un diesel V6 de 3,0 litri, pe lângă mai vechile motoare diesel de 2,0 litri, mono-turbo și bi-turbo.

Inginerii au deplasat roțile din față cu 50 mm spre înainte, pentru un unghi de atac mai bun și o experiență mai bună în off‑road. De asemenea, amortizoarele suspensiei din spate au fost mutate în afara șinelor cadrului, pentru a oferi șoferilor și pasagerilor o călătorie mai bună atât pe șosea, cât și pe terenuri off‑road, indiferent dacă transportă marfă grea pentru sau pur și simplu ies cu familia la cină.

VEZI ȘI: Ford Trucks intră și pe piața din Franța

Clienții vor avea de ales între două sisteme de tracțiune integrală: un sistem electronic de cuplare din mers sau un nou sistem avansat de tracțiune integrală permanentă. Multe dintre comenzile tradiționale ale modurilor de conducere au fost mutate pe propriul afișaj dedicat pe ecranul SYNC. Prin apăsarea unui singur buton, șoferii pot accesa ecranul dedicat Ranger pentru toate modurile off-road și de conducere, unde pot monitoriza transmisia, unghiul de virare, unghiurile de înclinare și răsturnare a vehiculului, precum și alte comenzi.

Ecranul este, de asemenea, conectat la o cameră de 360 de grade, pentru a ușura parcarea în spațiile urbane înguste sau pentru a ajuta la gestionarea unui teren deosebit de dificil în timpul explorării. În plus, clienții pot controla noul sistem de iluminare a zonei exterioare de la Ranger prin intermediul ecranului tactil sau al aplicației FordPass.

Lățimea mai mare cu 50 mm se simte mai ales în benă, care poate transporta acum o foaie de placaj de construcții sau un palet de dimensiune completă. Printre noutăți se numără o protecție turnată din plastic pentru benă. În plus, Ford Next-Gen Ranger oferă un nou sistem de gestionare a încărcăturii, cu separatoare pentru obiecte de diferite dimensiuni, precum cherestea sau cutii de scule.

Sub noua caroserie se află un șasiu îmbunătățit pe un ampatament cu 50 mm mai lung și un ecartament cu 50 mm mai lat decât actualul Ranger. Pe lista de motoare se adaugă un diesel V6 de 3,0 litri, pe lângă mai vechile motoare diesel de 2,0 litri, mono-turbo și bi-turbo. Inginerii au deplasat roțile din față cu 50 mm spre înainte, pentru un unghi de atac mai bun și o experiență mai bună în off‑road. De asemenea, amortizoarele suspensiei din spate au fost mutate în afara șinelor cadrului, pentru a oferi șoferilor și pasagerilor o călătorie mai bună atât pe șosea, cât și pe terenuri off‑road, indiferent dacă transportă marfă grea pentru sau pur și simplu ies cu familia la cină.

Din aceeași categorie...

Back to top button