Camioane

FUSO Super Great adoptă motorul de 12,8 litri al Daimler Truck

FUSO, subsidiara japoneză a Daimler Truck, a prezentat o nouă generație a modelului greu Super Great, cu motor bazat pe europeanul OM 471.

Noul FUSO Super Great împarte platforma cu camioanele grele ale grupului Daimler, fiind echipat cu un motor 6R30 de 12,8 litri, bazat pe dieselul OM 471 produs în Mannheim, Germania.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Noul motor are o eficiență termică îmbunătățită și o presiune de combustie mai mare, obținută prin creșterea raportului de compresie și modificări la turbină. În funcție de gama de putere sunt folosite două tipuri de turbocompresoare, rezultatul fiind creșterea cuplului, în special la turații reduse.

Cuplul mai mare al motorului de mare capacitate oferă performanțe mai bune pe urcările lungi și un răspuns excelent al accelerației, îmbunătățind confortul șoferului. Motorul 6R30 are și o rată de purificare NOx mai mare, datorită sistemului BlueTec de tratare a gazelor de eșapament, care reduce și consumul de AdBlue.

VEZI ȘI: Comandă record de 900 de camioane electrice FUSO eCanter

FUSO Super Great are acum o cabină redesenată, mai aerodinamică, cu blocuri optice ce integrează lămpile de ceață și semnalizatoarele. Nouă este și versiunea cea mai spațioasă, cu plafon super-înălțat. La interior, modelul are disponibile mai multe combinații de culori.

FUSO a prezentat o nouă generație Super Great

Noul Super Great vine în standard și cu cele mai avansate sisteme de asistență ale Daimler Truck: Active Brake Assist 6 și Active Side Guard Assist 2. Mai sunt disponibile sistemul de avertizare la coliziuni la viteză mică Front Blind Spot Information System, precum și o cameră video pentru mersul cu spatele.

Din aceeași categorie...

Back to top button