Trailer

Gartner KG a comandat 120 de portcontainere Fliegl SDS 380

Client Fliegl de câțiva ani de zile, compania austriacă Gartner KG a plasat o comandă pentru 120 de portcontainere Fliegl SDS 380.

Gartner KG, cea mai mare companie de transport din Austria, care utilizează o flotă de 30 de portcontainere Fliegl încă din 2019, a mai comandat 120 de unități la finalul lui anului trecut.

Gartner KG a comandat 120 de portcontainere Fliegl SDS 380

„Am comandat pentru prima dată de la Fliegl în 2019 și suntem convinși de calitate. A fost foarte important pentru noi ca șasiul să fie galvanizat și, prin urmare, deosebit de rezistent în timp”, spune Marcus Schwarzbauer, semnatar autorizat la Gartner KG.

Datorită galvanizării la cald și pasivării suplimentare a cadrului, Fliegl a reușit să crească rezistența în timp a portcontainerului cu trei axe și gât de lebădă. Fliegl SDS 380 oferă un raport excelent de sarcină utilă (34.000 de kg)/greutate proprie (aprox. 4.000 de kg).

Echipat cu axe SAF, frâne pe disc și jante ușoare din aluminiu de la Alcoa, Fliegl SDS 380 poate transporta containere de 45 de picioare, iar bara antiîmpănare poate fi extinsă în consecință. Fiecare axă este măsurată cu laser și reglată cu precizie din fabrică, ceea ce reduce uzura anvelopelor și asigură un consum mai mic de combustibil.

Prima axă este proiectată să se ridice automat, dacă portcontainerul nu este încărcat, respectiv să se coboare automat atunci când acesta este încărcat.

VEZI ȘI: În 2022, cererea de remorci pe piața vest-europeană va fi similară cu cea din 2016

În cazul în care capul tractor are o tracțiune redusă, atunci prima axă poate fi ridicată și sub sarcină, astfel încât să acționeze mai multă sarcină asupra axei motoare. Peste 25 km/h, axa coboară automat.

Datorită ampatamentului ușor decalat, greutatea totală a ansamblului poate fi de 44 de tone – importantă pentru transportul combinat.

„Cu noul șasiu, transportăm containere de 45 de picioare până la terminalul nostru feroviar din Lambach, de unde containerele merg cu trenul către alte terminale din Grecia și România”, explică Schwarzbauer.

Vehiculele rămân în flota Gartner KG până la 15 ani, acoperind aproximativ 150.000 de kilometri pe an. Remorcile mai vechi sunt eliminate treptat pe măsură ce noile portcontainere Fliegl SDS 380 sunt livrate.

Din aceeași categorie...

Back to top button