Camioane

Acesta este șasiul de camion electric pe care se poate monta orice cabină

Platforma Gaussin este disponibilă în două versiuni: cu baterii și cu hidrogen.

Gaussin a prezentat un șasiu ”skateboard” care poate fi folosit drept bază pentru orice camion electric, rigid sau cap tractor, între 18 și 44 de tone, pe care producătorii își pot instala propria cabină.

Gaussin este un producător de vehicule inovator, care își propune să participe cu primul camion alimentat cu hidrogen la Raliul Dakar 2022. Recent, Gaussin a lansat și un concept de un autotractor autonom cu hidrogen și braț robotic pentru conectarea remorcii.

Acesta este șasiul de camion electric pe care se poate monta orice cabină

Ultima invenție este o platformă modulară pentru orice tip de camion electric greu, atât pentru distanțe lungi, cât și scurte, pe care producătorii își pot monta propria cabină și echipamentele necesare.

Platforma este proiectată pentru a le oferi producătorilor tradiționali de camioane, carosierilor și dezvoltatorilor de software de condus autonom un punct de pornire în lumea vehiculelor electrice. Primele unități ar putea fi livrate încă din acest an.

Acesta este șasiul de camion electric pe care se poate monta orice cabină”Skateboard”-ul conține toate componentele și sistemele cheie necesare pentru mobilitatea electrică. Pe un șasiu ultra-ușor dezvoltat de Magna, cu 400 kg mai ușor decât alte modele de pe piață, sunt montate deja rezervoare de hidrogen, celule de combustie, motoare electrice, bateriile, axele și suspensiile.

VEZI ȘI: Camionul autonom Vera a început prima sa misiune de transport în portul Göteborg (VIDEO)

Pentru sistemul de propulsie există două versiuni. Versiunea pentru distanțe lungi, cu autonomie de 800 km, se bazează pe celule de combustie cu hidrogen, cu un timp de alimentare de 20 de minute. Versiunea pentru distanțe scurte, cu autonomie de 400 km, se bazează pe baterii care se pot schimba în 3 minute.

Acesta este șasiul de camion electric pe care se poate monta orice cabinăPlatforma poate fi folosită ca bază pentru o varietate de aplicații: cap tractor, distribuție, cisterne sau basculante, între 18 și 44 de tone.

”Pentru prima dată în lumea camioanelor grele, Gaussin a creat o platformă versatilă care le permite jucătorilor din industrie să își dezvolte rapid propriile modele electrice. Soluția permite economii considerabile de timp, într-un moment în care piața de vehicule grele se schimbă rapid, iar inovația este un factor care face mai mult ca oricând diferența”, a declarat Jean-Claude Bailly, Director al diviziei Truck & Bus a Gaussin.

Mai multe detalii tehnice despre noul șasiul pot fi obținute aici.

Din aceeași categorie...

Back to top button