Logistica

Gebrüder Weiss, creștere de 3,7% în 2020

Gebrüder Weiss a realizat, în anul fiscal 2020, o cifră de afaceri netă de 1,77 miliarde de euro. Această valoare corespunde unei creșteri de 3,7% comparativ cu anul precedent (2019: 1,71 miliarde de euro).

Astfel, compania își continuă trendul ascendent din anii trecuți. ”Decisiv pentru bilanțul pozitiv a fost faptul că am rămas flexibili și pe deplin operaționali și în perioada crizei provocate de coronavirus, la nivel global, în toate locațiile noastre. În pofida repetatelor faze de lockdown și a deficitului global de capacitate de transport de mărfuri, am reușit să oferim permanent soluții de transport adecvate. Angajații noștri au prestat o muncă excelentă în condiții dificile”, spune Wolfram Senger-Weiss, președintele Consiliului de administrație al Gebrüder Weiss.

Gebrüder Weiss, creștere de 3,7% în 2020

Cifra de afaceri în sectorul transport rutier și logistică a scăzut cu 4,3%, până la 1,10 miliarde de euro (2019: 1,15 miliarde de euro). Pe de altă parte, amplificarea cererii din comerțul online a determinat o creștere de 29% pe segmentul de Home Delivery (1,37 milioane de expediții în 2020). Sectorul transport de mărfuri aerian și maritim a înregistrat o cifră de afaceri de 470 milioane de euro, cu 23,7% mai mare comparativ cu anul precedent (2019: 380 milioane de euro).

Anul trecut, compania a marcat un moment istoric în procesul de digitalizare, prin lansarea noului portal pentru clienți myGW. Platforma online permite accesul facil, rapid și direct la toate serviciile companiei Gebrüder Weiss și furnizează informații în timp real cu privire la comenzile de transport și logistică. Portalul este funcțional în acest moment în Austria, Germania, Elveția, Cehia, Ungaria și Slovacia și se preconizează să fie extins pentru alte țări în acest an.

VEZI ȘI: Gebrüder Weiss, creștere de 123% a numărului de livrări la domiciliu în România

În 2020, Gebrüder Weiss și-a continuat parcursul și în ceea ce privește internaționalizarea. Astfel, în domeniul transportului aerian și maritim de mărfuri, Gebrüder Weiss a crescut densitatea rețelei sale de locații din Germania și a finalizat intrarea pe piețele din Polonia, Coreea de Sud, Malaysia, Australia și Noua Zeelandă.

Gebrüder Weiss urmărește obiective la fel de clare în ceea ce privește strategia sa de sustenabilitate. În acest sens, se preconizează reducerea emisiilor de CO2 cu 10% pe an, iar până în 2030 compania își propune să devină neutră din punct de vedere al carbonului. Factorii care vor contribui la atingerea acestui obiectiv includ un număr crescut de instalații fotovoltaice la propriile terminale logistice, precum și o utilizare mai intensă a modalităților de propulsie alternativă pentru autocamioane.

Din aceeași categorie...

Back to top button