Gefco vizează noi proiecte de dezvoltare în Europa Centrală și Balcani

Gefco România a prezentat în cadrul unei conferin?e de presă noile proiecte de dezvoltare în zona Europei Centrale şi Balcani. Performanţa continuă din ultimii ani (creşterea cifrei de afaceri cu 11,8% între 2011 şi 2013), cât şi planurile de expansiune în regiune, sunt câteva din punctele forte ale grupului Gefco, aşa cum a declarat Pierre-Jean Lorrain, Directorul Executiv al regiunii Europa Centrală, Balcani şi Orientul Mijlociu:
„Ţinta Gefco este de a atinge o cifră de afaceri de 8 miliarde de euro până în 2020. Regiunea Europa Centrală, Balcani şi Orientul Mijlociu va contribui la atingerea acestui obiectiv, având în vedere potenţialul de creştere pe care îl are. În acest sens, GEFCO are în vedere o expansiune geografică rapidă în această zonă, cu 2-3 noi subsidiare deschise în fiecare an”.

În subzona Balcanilor, Gefco este prezentă în 4 ţări: România, Bulgaria, Slovenia şi Croaţia începând cu 2013. Toate aceste ţări au înregistrat o evoluţie semnificativă în ultimii ani, din punct de vedere al expertizei logistice. Un exemplu este evoluţia acestora în indexul global de performanţă logistică – aceste ţări înregistrând un avans de peste 10 poziţii în ultimii 3 ani. În plus, profesionalismul companiilor de transport din aceste ţări a convins şi alte subsidiare Gefco din Europa de Vest să folosească parteneri din zona Balcanilor.

Gefco vizează noi proiecte de dezvoltare în Europa Centrală și Balcani

Potenţialul Balcanilor este unul ridicat şi datorită infrastructurii, care, cu investiţii solide, va ajuta regiunea să devină principalul coridor de traversare între Europa şi Asia. Unul dintre proiectele principale pentru dezvoltarea zonei Balcanilor este formarea unor „Coridoare rutiere” între Europa de Vest, CIS şi Orientul Mijlociu, care să traverseze Balcanii, profitând de faptul că 6 coridoare Pan-Europene traversează această zonă.
„România este subsidiară nucleu a zonei Balcanilor, atât din prisma potenţialului de afaceri oferit de sectorul industrial local, cât şi datorită gradului de maturitate atins de Gefco România în ceea ce priveşte managementul afacerii, în cei 9 ani pe piaţă. Este un exemplu de bună practică pe care încercam să îl utilizăm în dezvoltarea subsidiarelor mai noi”, a declarat Jerome Chevrolet, Director general Gefco Bulgaria şi Area Manager pentru ţările din Balcani.

Un alt proiect priveşte dezvoltarea activităţii de transport maritim prin crearea unui circuit între porturi sub exclusivitatea Gefco (short sea), folosind capacitatea porturilor Koper, Constantă, Varna, Rijeka sau Bar. O a treia axa de dezvoltare în regiunea Balcanilor priveşte dezvoltarea activităţii de logistică a vehiculelor finite.

Follow #infotrucker