Breaking News

Germania a interzis efectuarea pauzei de 45 de ore în cabina camionului

Începând de joi, 25 mai 2017, Germania a interzis oficial efectuarea pauzei de 45 de ore în cabina camionului.

Conform verkehrsrundschau.de, legea care interzice efectuarea pauzei de 45 de ore în cabina camionului în Germania a fost publicată, astăzi, în Monitorul Oficial Federal, și va intra în vigoare începând de mâine, 25 mai 2017.

Germania a interzis efectuarea pauzei de 45 de ore în cabina camionului

Bundestag și Bundesrat au decis la inițiativa grupurilor de CDU/CSU și SPD din martie, în conformitate cu Articolul 8 alineatele (6) și (8) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006, completarea legislației naționale cu Actul de modificare a Legii transportului rutier, a Legii muncitorilor mobili, Timpul de lucru al conducătorilor auto independenți, Legea traficului rutier și Legea privind înființarea Autorității federale pentru transportul auto.

Legea care interzice efectuarea pauzei de 45 de ore în cabina camionului introduce sancțiuni pentru companii și șoferi, lucru confirmat pentru infotrucker.ro de către BAG (Bundesamt für Güterverkehr). Acestea vor fi impuse dacă șoferii își petrec perioada de odihnă săptămânală de 45 de ore în vehiculele lor sau într-un loc fără facilități adecvate de dormit.

Conducătorii auto vor comite o infracțiune administrativă dacă își petrec periodic perioada de odihnă săptămânală, așa cum este descrisă la Articolul 8 alineatul (6) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006, în vehiculele lor sau într-un loc unde nu există facilități adecvate de dormit.

În cazul în care un șofer de camion este găsit că efectuează repausul săptămânal normal în cabină sau într-un alt loc care nu este dotat cu facilități adecvate de dormit, se va considera că NU A EFECTUAT DELOC repausul săptămânal normal (proporțional).

VEZI ȘI: Cea mai modernă cabină de vopsitorie dedicat camioanelor și autocarelor

În cazul încălcării legii, se va aplica o amendă atât șoferului, cât și companiei de transport. Astfel, șoferul va fi amendat cu 60 euro pentru fiecare oră considerată ca fiind încălcată, în timp ce transportatorul va fi amendat cu 180 euro pentru fiecare oră, datorită faptului că societatea nu a respectat legea.

De asemenea, în răspunsul trimis de BAG (Bundesamt für Güterverkehr) publicației noastre, aceștia fac referire la nevoia introducerii unui cadrul legislativ european, care odată introdus, poate modifica sau chiar abroga legislația națională.

Așa cum am mai spus, interdicția pauzei de 45 de ore în camion vizează în primul rând șoferii de camion est-europeni, care stau plecați cu lunile de acasă (pe comunitate), iar în al doilea rând reprezintă speranța de a pune capăt luptei prețurilor din Vest și Est, prin standardizarea regulilor, controalelor și sancțiunilor.

De precizat că, față de situația din Franța, în Germania, șoferul este sacționat DOAR dacă sunt prinse în flagrant, adică în momentul în care aceștia își efectuează pauza de 45 de ore.

Pe aceasta cale, vă readucem aminte de postarea noastră în urma discuției telefonice cu oficialii BAG, în care, ni s-a explicat că ofițerii autorității de control nu vor aplica legea de cum aceasta intră în vigoare, ci lasa companiilor de transport o perioadă în care să se poată pună la punct pentru a respecta noua lege.

#BreakingNews: In urma cu 15 minute am fost sunati de BAG in legatura cu email-ul trimis de noi, in care ceream…

Posted by Infotrucker on Friday, May 19, 2017

Legea care interzice efectuarea repausului săptămânal normal în cabina camionului în Germania poate fi consultată doar în limba germană: www.bgbl.de/xaver/bgbl/start.xav?startbk=Bundesanzeiger_BGBl&jumpTo=bgbl117s1214.pdf

Prin introducerea acestei legi, Germania se aliniază Belgiei și Franței, care au interzis de ceva vreme efectuarea pauzei săptămânale de 45 de ore în cabina camionului.

Din aceeași categorie...

Back to top button